Xavier van Leeuwe director digital marketplaces Mediahuis
- Media
- 11 jun 2021 @ 08:45
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 11 jun 2021 @ 08:45
- Lucas Boon
Xavier van Leeuwe, nu nog director consumers bij Mediahuis Nederland, wordt per 1 september de nieuwe director digital marketplaces van het mediabedrijf. Hij volgt Paul Verwilt op.
Van Leeuwe is sinds 2010 werkzaam bij Mediahuis, oorspronkelijk als director marketing & data bij NRC Media en sinds 2017 als director consumers bij Mediahuis. Als director digital marketplaces zal hij rapporteren aan Paul Verwilt, chief commercial officer binnen het mediabedrijf. Verwilt op zijn beurt gaat zich 'nog sterker toeleggen' op de verdere uitbouw van nieuwe businessmodellen van Mediahuis.
Marktpotentieel
Verwilt zegt: 'Digital marketplaces leveren een aanzienlijke en groeiende bijdrage aan het bedrijfsresultaat van ons bedrijf en het marktpotentieel is groot. Een kans die we met de benoeming van Xavier maximaal willen benutten. Zowel bij NRC Media als Mediahuis pionierde hij nieuwe strategieën die hebben geleid tot een duurzame stijging van het aantal betalende abonnees. Zijn expertise op het gebied van data en klantgerichtheid zijn van grote meerwaarde voor onze digital marketplaces.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing