Kantelberg en Baars lanceren printmagazine ModMod

Kantelberg en Baars lanceren printmagazine ModMod
  • Media
  • 3 jan 2023 @ 08:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • TrendsPrintMarketing

Willem Baars (ex-JFK) en Arno Kantelberg (ex-Esquire) lanceren in maart 2023 een nieuw tijdschrift: ModMod. Het wordt een quarterly magazine, coffee table, een high end mannen lifestyle medium met 228 pagina's.

Gevraagde naar de meerwaarde van blad voor lezers en adverteerders, vertelt Kantelberg aan MarketingTribune: 'De ervaring van de makers wordt in de blender gegooid met smaak, stijl en een onvoorwaardelijke liefde voor papieren kwaliteit. In ModMod Magazine vinden de lezers een levensstijl waar ze bij willen horen. Niet omdat ModMod ze vertelt wat ze moeten doen, maar omdat ModMod laat zien hoe je als man vernis aanbrengt op je eigen bestaan. Coffee table magazine ModMod komt met een gratis gloed.'

Fine fleur
De redactie van de nieuwe print-editie zal bestaan uit de fine fleur van Nederlandse lifestylejournalistiek, belooft Kanteberg, die al actief is met de digitale variant ModMod.nl. 'Ik noem Andy Tan, Pieter van Loon, Alek Bruessing, Dirk Kikstra, Paul Bakker, Hans van Brakel, Im Yong Fu, Ruud Janssen, Valérie van der Wal, Tanne Gielen, Pim Kokke, Marieke Sibarani, Alex van der Steen, Richard Schreefel, Jorrit Niels en onder andere Lisanne Meeder.'

De uitgever is Pilot Studio, ook bekend van Amazyne.nl, Franska.nl, Favorflav.nl, Falder en diverse tv-producties. De oplage van het eerste printmagazine ModMod is vastgesteld op 10.500 exemplaren.
(PvWK)


 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken