Heineken nog tot 2020 sponsor van de KNVB

Heineken nog tot 2020 sponsor van de KNVB
  • Sponsoring
  • 5 jun 2014 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbalSportmarketing

Heineken en de KNVB gaan het sponsorcontract voor Oranje verlengen. Voorafgaand aan de laatste oefenwedstrijd voor het WK tekenden beide partijen een intentieverklaring waarin ze aangaven nog tot 2020 met elkaar samen te gaan werken.

Bram Westenbrink, Directeur Marketing Heineken Nederland: 'Met de ondertekening van de intentieverklaring geven we vervolg aan de jarenlange samenwerking tussen Heineken en de KNVB. Naast sponsor is Heineken ook fervent supporter van Oranje door met spraakmakende activiteiten het Oranjegevoel bij de wedstrijden van het Nederlands elftal aan te wakkeren. Heineken is het enige Nederlandse biermerk dat officieel aan Oranje verbonden is en daar zijn we trots op.'

Jean Paul Decossaux, commercieel directeur KNVB: 'Wij zijn erg blij dat Heineken zich al twintig jaar inzet als sponsor en supporter van Oranje en ook de komende jaren aan ons verbonden blijft. Heineken staat voor passie, plezier en kwaliteit, waarden die ook erg goed bij voetbal en Oranje passen. We kijken er naar uit om samen met Heineken de komende jaren het bekende Oranjegevoel rondom de wedstrijden van het Nederlands elftal te blijven creëren.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken