InShared klanten doneren aan het KWF

InShared klanten doneren aan het KWF
  • Sponsoring
  • 4 mrt 2020 @ 10:53
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Fondsenwerving

InShared klanten hebben hun zogenoemde jaarbeloning over 2019 van 155.092 euro gedoneerd aan de KWF Kankerbestrijding.

Verzekeraar InShared keert jaarlijks een Jaarbeloning uit aan haar klanten wanneer er aan het einde van het jaar geld over is. Dit bedrag wordt vastgesteld op het moment dat alle schades betaald zijn.  

Iedereen deelt mee

In 2019 was de totale Jaarbeloning 1.300.000 euro, het hoogste bedrag tot dusver. InShared klanten kunnen ervoor kiezen om hun Jaarbeloning zelf te ontvangen of om het aan een goed doel te doneren.

Dit jaar hebben 30.000 mensen van InShared ervoor gekozen om hun Jaarbeloning te doneren.

Sinds de start van dit initiatief is het aantal klanten dat hun Jaarbeloning doneert sterk gegroeid: dit jaar zijn maar liefst zeven keer zoveel Jaarbeloningen gedoneerd als vorig jaar.

Fleur Dujardin, directeur van InShared: ‘Het is fantastisch dat we dit jaar 1.3 miljoen euro kunnen teruggeven aan onze klanten en we zijn blij dat zoveel klanten hun Jaarbeloning aan het KWF hebben gedoneerd. We all benefit.’

Giften maken onderzoek mogelijk

Met giften uit de samenleving kan KWF Kankerbestrijding haar werk doen. ‘Wij ontvangen geen subsidies, KWF is afhankelijk van donaties. Daarom telt iedere donatie: van een kind dat cupcakes verkoopt, tot een bedrijf dat in actie komt,’ vertelt Annebel Schipper, woordvoerder KWF Kankerbestrijding. ‘Met het bedrag dat InShared-klanten hebben gedoneerd faciliteren we het onderzoek naar kanker, zodat minder mensen kanker krijgen, meer kankerpatiënten genezen en zij een betere kwaliteit van leven krijgen.’

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken