Klanten van Essent dansen halve ton bijeen voor Villa Pardoes
- Sponsoring
- 3 dec 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - FondsenwervingMaatschappijMVO
- 3 dec 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Ruim 24.000 klanten van energiebedrijf Essent dansten afgelopen weekend tijdens Winter Efteling een bedrag van 49.500 euro bij elkaar voor Villa Pardoes. Villa Pardoes gebruikt het geld om haar locatie waar gezinnen met een ernstig ziek kind terecht kunnen voor een onvergetelijk vakantie, te verduurzamen.
Op 30 november en 1 december ontving Essent tijdens haar klantdagen 24.000 trouwe klanten in de Efteling. Patrick Lammers, CEO van Essent: 'Vanuit onze medewerkers kwam het idee om onze klanten deze leuke dagen te bezorgen en tegelijkertijd een goed doel te steunen. Dat werd Villa Pardoes, waar Essent notabene een van de founding partners van is.'
Het idee was snel geboren. Samen met dj’s en karakters Hans en Grietje van De Efteling werd er ieder uur door ouders en hun kinderen gedanst op het liedje ‘Stampen, stampen, stampen’. Dat beloonde Essent vervolgens met klinkende munt. Zo werd over de twee dagen maar liefst € 49.500,- bij elkaar gebracht.
Olaf Jungerius, fundraising Villa Pardoes: 'We willen onze gasten een optimale healing environment bieden: een omgeving die het welzijn van onze gasten bevordert en hen nieuwe energie geeft. Een goed binnenklimaat is dan van groot belang. Met de bijdrage van Essent en haar klanten, kunnen we onder andere de Villa beter isoleren, zonnepanelen aanbrengen en onze klimaatinstallatie moderniseren. Daarmee zetten we een belangrijke stap in de toekomst van ons vakantieverblijf.'
Essent helpt consumenten en organisaties om efficiënter om te gaan met energie. Essent werkt samen met verschillende servicepartners die specialist zijn op het gebied van duurzame energie-oplossingen zoals zonnepanelen en warmtepompen, of isolatie. Het bedrijf gelooft in een geleidelijke energietransitie, waaraan iedereen op zijn eigen tempo en eigen manier mee kan doen. Dankzij een stapsgewijze aanpak helpt het energiebedrijf Nederland met praktische en betaalbare oplossingen. Zo wil de energieleverancier iedereen meenemen in de energietransitie.
Op de foto: Olaf Jungerius (l), fundraising Villa Pardoes, en Pardoes nemen de cheque van € 49.500,- in ontvangst van Patrick Lammers, CEO van Essent.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Cupra breidt betrokkenheid bij... 14-03-2025
- EasyToys en Steffie Weterings: It's... 13-03-2025
- Heineken sluit langdurig partnership... 11-03-2025
- Plus terug als Official Partner van... 04-03-2025
- Enterprise stuurt Ajax-fans op... 03-03-2025
- Rabobank keert terug in het wielrennen27-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center