Jill Schirnhofer ambassadeur Orange Babies
- Sponsoring
- 7 jul 2020 @ 10:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Fondsenwerving
- 7 jul 2020 @ 10:05
- Sjaak Hoogkamer
Orange Babies heeft illustratrice en tv- en online persoonlijkheid Jill Schirnhofer als nieuwe ambassadeur aangetrokken.
Na Caroline Tensen, Fiona Hering, Herman den Blijker, Henk Schiffmachter, Natasja Froger, Jeroen van Koningsbrugge, Martijn Koning en Ward Stegerhoek nu ook aan Schirnhofer de eervolle taak om aandacht te vragen voor de hiv-problematiek in Afrika.
Schirnhofer: ‘Orange Babies laat zien dat de wereld wél te veranderen is, en ik ben trots onderdeel te mogen zijn van deze belangrijke missie'. Creativiteit ken geen grenzen: so let’s beat HIV'.'
Schirnhofer heeft haar eigen televisieprogramma en verder komt haar veelzijdigheid naar voren in haar teken- knutsel, bak- en kleurboeken, schrijft en illustreert zij jeugdromans, heeft zij haar eigen productlijn met DIY-party- en schoolproducten en acteert zij in films en series. Met haar merk ‘JillRocket’ inspireert zij tieners/young adults in de wereld van beauty en fashion.
De ambassadeurs van Orange Babies stellen geheel belangeloos hun talent, bereik en netwerk beschikbaar om de doelstelling van de stichting te verwezenlijken. Met een oranje hart vertegenwoordigen zij Orange Babies bij nationale en internationale bijeenkomsten. De ambassadeurs zorgen ervoor dat de aidsproblematiek en het goede werk van Orange Babies continue aandacht krijgt en mede hierdoor de bewustwording blijft groeien. Samen strijden ze tegen de oorzaken én gevolgen van hiv.
Orange Babies
Orange Babies ambieert een hiv-vrije generatie en een samenleving waarin moeders, kinderen en adolescenten - die de gevolgen van de hiv-epidemie aan den lijve ondervinden - een eerlijke kans op een toekomst hebben. De Nederlandse stichting initieert en ondersteunt een twintigtal projecten in Namibië, Zambia en Zuid-Afrika en strijdt hiermee tegen de gevolgen én oorzaken van de hiv-epidemie. In twintig jaar tijd zijn ruim 500.000 kinderen geboren zonder hiv, dankzij voorlichting, medicatie en zorg. Dat was niet gebeurd zonder de betrokkenheid van de vrienden, ambassadeurs, donateurs, actievoerders en partners van Orange Babies.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing