Jill Schirnhofer ambassadeur Orange Babies

Jill Schirnhofer ambassadeur Orange Babies
  • Sponsoring
  • 7 jul 2020 @ 10:05
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Fondsenwerving

Orange Babies heeft illustratrice en tv- en online persoonlijkheid Jill Schirnhofer als nieuwe ambassadeur aangetrokken.

Na Caroline Tensen, Fiona Hering, Herman den Blijker, Henk Schiffmachter, Natasja Froger, Jeroen van Koningsbrugge, Martijn Koning en Ward Stegerhoek nu ook aan Schirnhofer de eervolle taak om aandacht te vragen voor de hiv-problematiek in Afrika.

Schirnhofer: ‘Orange Babies laat zien dat de wereld wél te veranderen is, en ik ben trots onderdeel te mogen zijn van deze belangrijke missie'. Creativiteit ken geen grenzen: so let’s beat HIV'.'

Schirnhofer heeft haar eigen televisieprogramma en verder komt haar veelzijdigheid naar voren in haar teken- knutsel, bak- en kleurboeken, schrijft en illustreert zij jeugdromans, heeft zij haar eigen productlijn met DIY-party- en schoolproducten en acteert zij in films en series. Met haar merk ‘JillRocket’ inspireert zij tieners/young adults in de wereld van beauty en fashion.

De ambassadeurs van Orange Babies stellen geheel belangeloos hun talent, bereik en netwerk beschikbaar om de doelstelling van de stichting te verwezenlijken. Met een oranje hart vertegenwoordigen zij Orange Babies bij nationale en internationale bijeenkomsten. De ambassadeurs zorgen ervoor dat de aidsproblematiek en het goede werk van Orange Babies continue aandacht krijgt en mede hierdoor de bewustwording blijft groeien. Samen strijden ze tegen de oorzaken én gevolgen van hiv.

Orange Babies

Orange Babies ambieert een hiv-vrije generatie en een samenleving waarin moeders, kinderen en adolescenten - die de gevolgen van de hiv-epidemie aan den lijve ondervinden - een eerlijke kans op een toekomst hebben. De Nederlandse stichting initieert en ondersteunt een twintigtal projecten in Namibië, Zambia en Zuid-Afrika en strijdt hiermee tegen de gevolgen én oorzaken van de hiv-epidemie. In twintig jaar tijd zijn ruim 500.000 kinderen geboren zonder hiv, dankzij voorlichting, medicatie en zorg. Dat was niet gebeurd zonder de betrokkenheid van de vrienden, ambassadeurs, donateurs, actievoerders en partners van Orange Babies.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken