Jill Schirnhofer ambassadeur Orange Babies
- Sponsoring
- 7 jul 2020 @ 10:05
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Fondsenwerving
- 7 jul 2020 @ 10:05
- Sjaak Hoogkamer
Orange Babies heeft illustratrice en tv- en online persoonlijkheid Jill Schirnhofer als nieuwe ambassadeur aangetrokken.
Na Caroline Tensen, Fiona Hering, Herman den Blijker, Henk Schiffmachter, Natasja Froger, Jeroen van Koningsbrugge, Martijn Koning en Ward Stegerhoek nu ook aan Schirnhofer de eervolle taak om aandacht te vragen voor de hiv-problematiek in Afrika.
Schirnhofer: ‘Orange Babies laat zien dat de wereld wél te veranderen is, en ik ben trots onderdeel te mogen zijn van deze belangrijke missie'. Creativiteit ken geen grenzen: so let’s beat HIV'.'
Schirnhofer heeft haar eigen televisieprogramma en verder komt haar veelzijdigheid naar voren in haar teken- knutsel, bak- en kleurboeken, schrijft en illustreert zij jeugdromans, heeft zij haar eigen productlijn met DIY-party- en schoolproducten en acteert zij in films en series. Met haar merk ‘JillRocket’ inspireert zij tieners/young adults in de wereld van beauty en fashion.
De ambassadeurs van Orange Babies stellen geheel belangeloos hun talent, bereik en netwerk beschikbaar om de doelstelling van de stichting te verwezenlijken. Met een oranje hart vertegenwoordigen zij Orange Babies bij nationale en internationale bijeenkomsten. De ambassadeurs zorgen ervoor dat de aidsproblematiek en het goede werk van Orange Babies continue aandacht krijgt en mede hierdoor de bewustwording blijft groeien. Samen strijden ze tegen de oorzaken én gevolgen van hiv.
Orange Babies
Orange Babies ambieert een hiv-vrije generatie en een samenleving waarin moeders, kinderen en adolescenten - die de gevolgen van de hiv-epidemie aan den lijve ondervinden - een eerlijke kans op een toekomst hebben. De Nederlandse stichting initieert en ondersteunt een twintigtal projecten in Namibië, Zambia en Zuid-Afrika en strijdt hiermee tegen de gevolgen én oorzaken van de hiv-epidemie. In twintig jaar tijd zijn ruim 500.000 kinderen geboren zonder hiv, dankzij voorlichting, medicatie en zorg. Dat was niet gebeurd zonder de betrokkenheid van de vrienden, ambassadeurs, donateurs, actievoerders en partners van Orange Babies.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers