TOMS doneert deel nettowinst tegen COVID-19

  • Sponsoring
  • 9 apr 2020 @ 12:13
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Maatschappij

Schoenenmerk TOMS gaat een derde van de nettowinst doneren aan het COVID-19 Global Giving Fund dat is opgericht ter ondersteuning van de strijd tegen COVID-19.

Vanaf 1 april ondersteunt elke TOMS-aankoop rechtstreeks de Giving Partners die strijden tegen COVID-19.

Voor elke € 3 die TOMS verdient, zal het bedrijf € 1 doneren aan het COVID-19 Global Giving Fund, dat momenteel partners ondersteunt waarmee het merk al vele jaren samenwerkt.

‘TOMS is altijd bezig geweest met het verbeteren van levens. Die missie is elke dag belangrijk voor ons en onze gemeenschap. Nu, meer dan ooit, zijn we vereerd om toe te passen wat we de afgelopen 14 jaar hebben geleerd om deze wereldwijde gezondheidscrisis aan te pakken. We weten dat de beste manier om te helpen is om onze middelen en de kracht van de aankoop van onze klanten te gebruiken om te investeren in onze Giving Partners. We zijn dankbaar voor deze hechte relaties en willen graag, samen met onze klanten, hun inspanningen ter bestrijding van COVID-19 blijven steunen,’ zegt Amy Smith, Chief Giving Officer van TOMS.

Het TOMS COVID-19 Global Giving Fund ondersteunt momenteel The Mix, Americares, International Medical Corps, Partners in Health en WaterAid.

 

 

 

 

 

              

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken