Voetbalinternational Nathan Aké in Nike campagne

Voetbalinternational Nathan Aké in Nike campagne
  • Sponsoring
  • 24 mrt 2023 @ 10:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Manchester City en Nederlands Elftalspeler Nathan Aké is het gezicht van de nieuwe Nike Underwear Spring/Summer 2023-campagne.

De in Den Haag geboren verdediger introduceert de SS2-collectie die is samengesteld voor atleten en is ontworpen om zoals Nike het formuleert ‘maximale manoeuvreerbaarheid en comfort te garanderen voor, tijdens en na de training.’

Met de nieuwe kleurstellingen en tenminste 75% gerecyclede materialen, is de rekbare mesh-stof ultra-ademend en zorgt voor gemak en bewegingsvrijheid, aldus Nike.

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken