Voetbalinternational Nathan Aké in Nike campagne
- Sponsoring
- 24 mrt 2023 @ 10:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 mrt 2023 @ 10:47
- Sjaak Hoogkamer
Manchester City en Nederlands Elftalspeler Nathan Aké is het gezicht van de nieuwe Nike Underwear Spring/Summer 2023-campagne.
De in Den Haag geboren verdediger introduceert de SS2-collectie die is samengesteld voor atleten en is ontworpen om zoals Nike het formuleert ‘maximale manoeuvreerbaarheid en comfort te garanderen voor, tijdens en na de training.’
Met de nieuwe kleurstellingen en tenminste 75% gerecyclede materialen, is de rekbare mesh-stof ultra-ademend en zorgt voor gemak en bewegingsvrijheid, aldus Nike.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Unox Nieuwjaarsduik groeit... 12-12-2025
- Nieuwe deal voor Oranje:... 10-12-2025
- PSV-kersttrui maakt comeback met... 08-12-2025
- Rabobank nieuwe hoofdsponsor van... 03-12-2025
- Moët & Chandon krijgt nieuwe... 26-11-2025
- Conclusion wordt training partner FC... 26-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

