Voetbalinternational Nathan Aké in Nike campagne
- Sponsoring
- 24 mrt 2023 @ 10:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 mrt 2023 @ 10:47
- Sjaak Hoogkamer
Manchester City en Nederlands Elftalspeler Nathan Aké is het gezicht van de nieuwe Nike Underwear Spring/Summer 2023-campagne.
De in Den Haag geboren verdediger introduceert de SS2-collectie die is samengesteld voor atleten en is ontworpen om zoals Nike het formuleert ‘maximale manoeuvreerbaarheid en comfort te garanderen voor, tijdens en na de training.’
Met de nieuwe kleurstellingen en tenminste 75% gerecyclede materialen, is de rekbare mesh-stof ultra-ademend en zorgt voor gemak en bewegingsvrijheid, aldus Nike.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers