KPN is wederom hoofdsponsor van SAIL
- Sponsoring
- 17 dec 2024 @ 15:53
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 dec 2024 @ 15:53
- Sjaak Hoogkamer
In 2025 keert SAIL Nederland terug voor een driedubbel jubileum: de 10e editie en 50 jaar SAIL, tijdens de 750e verjaardag van Amsterdam.
Van 20 t/m 24 augustus komen naar verwachting ruim twee miljoen bezoekers, crewmembers en schippers vanuit de hele wereld samen in onze jarige hoofdstad. ‘SAIL 2025: United by Waves’ staat volgens de organisatie ‘voor vijf dagen verbroedering langs het IJ, met KPN als hoofdsponsor en onmisbare ‘connectivity-partner’.
Als hoofdsponsor maakt KPN het mogelijk dat de vele bemanningen, de ruim twee miljoen bezoekers en alle fans tijdens SAIL verbonden zijn. Daarnaast verzorgt KPN naar eigen zeggen ‘veilige en snelle onderlinge connectiviteit voor de hele SAIL-organisatie.’
Joost Farwerck, CEO bij KPN: ‘SAIL2025 gaat over de kracht van onderlinge verbondenheid. Tussen mensen, op en om het water. Het is voor ons daarom een unieke gelegenheid om in dit gebied waar dagelijks honderdduizenden bezoekers komen met onze mensen, techniek en expertise te zorgen voor goede connectiviteit voor iedereen.’
Mitra van Raalten, directeur stichting SAIL Amsterdam: ‘
KPN is een droompartner voor SAIL: duurzaam, innovatief en succesvol verbindend.
Het is fantastisch dat KPN wederom aan boord is om de komende jubileumeditie mede mogelijk te maken. KPN zorgt voor een goede verbinding voor de bezoekers, crew én iedereen in de organisatie.’
Naast KPN draagt ook het KPN Mooiste Contact Fonds (MCF) een steentje bij aan SAIL 2025. Mark Versteegen, directeur KPN MCF: ‘SAIL is van en voor iedereen, en moet dus ook zo toegankelijk mogelijk zijn. Daarom maakt het fonds de zogenaamde 'SAIL Together’-vaarten mogelijk. Tijdens deze vaarten worden ca. 6.000 mensen uitgenodigd, voor wie sociaal contact en een bezoek aan SAIL niet vanzelfsprekend is. Begeleid door 600 KPN-medewerkers, stappen zij aan boord van diverse schepen en maken zij de jubileumeditie vanaf het water mee." Het KPN Mooiste Contact Fonds is met deze deelname een van de Social Impact Partners van SAIL 2025.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers