Harry Westbroek

Harry Westbroek
Werkt bij: Proximity Wolves
Functie: ondernemer en consultant

Biografie Harry (Johannes) Westbroek MBA behaalde een Nijenrode Wharton MBA en kent een loopbaan van advertentieverkoper tot directeur/partner bij verschillende grote uitgeverijen in Nederland, Rusland, UK en de VS. Zo werkte hij bij Sijthoff Pers, VNU, Bugamor, Wegener, Independent Media Moscow, Vibe Magazine New York (US-license) en F1 Racing (UK-license).

Hij heeft als Lotto directeur de Krasloterij geïntroduceerd en de digitalisering ervan bij 2500 winkeliers ingevoerd. De loterij-omzet is onder zijn leiding van 73 naar meer dan 166 miljoen euro gestegen. In de overgangsfase van papier en inkt naar bits en bites is hij directeur geweest van het EU-TACIS Environmental Awareness Program for Central Asia. De dot-com crash van 2000 bracht hem naar de venture capital industrie en hij was partner van groot investeerders Marcel Boekhoorn (Digipay), Gilbert Brenninkmeijer (T-Space) en Jeroen Mol (Tornado Insider). Harry was associated professor business sciences van de Internationale BBA en MBA-opleidingen van UIBS in Antwerpen, Barcelona en Brussel. Hij is nu maatschappelijk ondernemer, opleider en consultant.

Harry is inmiddels ook aan boord als columnist bij MarketingTribune, waarvan hij de voorloper NieuwsBugamor in 1984 mede is gestart en vijf jaar heeft geleid namens ‘Laverman, Westbroek, van Buuren en van Staal BV’.

Recente artikelen van Harry Westbroek

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken