TOP X Case: The Smallest Ad Agency
- 13 jul 2018 @ 13:01
- Sales
Titel: The Smallest Ad Agency
Mediabureau: Schiphol Media
Doelstelling: Op Schiphol zijn ontzettend veel mogelijkheden om een boodschap over te brengen. Het is een stad op zichzelf waar merken dominant aanwezig kunnen zijn met traditionele out of home media, maar je kunt als merk ook jezelf laten zien met een handige of sympathieke service. Om al deze mogelijkheden te belichten opende ‘The Smallest Ad Agency in the world’ haar deuren.
Quote: Only at Schiphol: op 14 mei opende Schiphol Media het kleinste reclame bureau ter wereld. Gedurende 24 uur bedachten 12 creatieven coole concepten voor Schiphol. Bedrijven hadden voorafgaand de mogelijkheid om briefings in te sturen. Hier is gretig gebruik van gemaakt: een recordaantal van 90 briefings is binnen gekomen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers