TOP X Case: The Smallest Ad Agency
- 13 jul 2018 @ 13:01
- Sales
Titel: The Smallest Ad Agency
Mediabureau: Schiphol Media
Doelstelling: Op Schiphol zijn ontzettend veel mogelijkheden om een boodschap over te brengen. Het is een stad op zichzelf waar merken dominant aanwezig kunnen zijn met traditionele out of home media, maar je kunt als merk ook jezelf laten zien met een handige of sympathieke service. Om al deze mogelijkheden te belichten opende ‘The Smallest Ad Agency in the world’ haar deuren.
Quote: Only at Schiphol: op 14 mei opende Schiphol Media het kleinste reclame bureau ter wereld. Gedurende 24 uur bedachten 12 creatieven coole concepten voor Schiphol. Bedrijven hadden voorafgaand de mogelijkheid om briefings in te sturen. Hier is gretig gebruik van gemaakt: een recordaantal van 90 briefings is binnen gekomen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- [marketeer 230] Ivo Duits - founder Ivono
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
- Eerste 'unbottled' drankje zet nieuwe standaard voor...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes