TOP X Case: The Smallest Ad Agency
- 13 jul 2018 @ 13:01
- Sales
Titel: The Smallest Ad Agency
Mediabureau: Schiphol Media
Doelstelling: Op Schiphol zijn ontzettend veel mogelijkheden om een boodschap over te brengen. Het is een stad op zichzelf waar merken dominant aanwezig kunnen zijn met traditionele out of home media, maar je kunt als merk ook jezelf laten zien met een handige of sympathieke service. Om al deze mogelijkheden te belichten opende ‘The Smallest Ad Agency in the world’ haar deuren.
Quote: Only at Schiphol: op 14 mei opende Schiphol Media het kleinste reclame bureau ter wereld. Gedurende 24 uur bedachten 12 creatieven coole concepten voor Schiphol. Bedrijven hadden voorafgaand de mogelijkheid om briefings in te sturen. Hier is gretig gebruik van gemaakt: een recordaantal van 90 briefings is binnen gekomen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Imo Muller van 165 Beats: 'Veel voetbalclubs zijn erin...
- DOSSIER ESG Esther Overmars Purpose is een werkwoord
- Europees Parlement stemt vóór AI-wet
- Harry Dekker krijgt Coq de Grand Honneur tijdens GVR-diner
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Sven Fase van VodafoneZiggo: 'AI voelt voor mij echt als een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing