Beeldbepalende award: Cover van het jaar
- Algemeen
- 26 apr 2016 @ 13:35
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- PrintAwards
- 26 apr 2016 @ 13:35
- Redactie MarketingTribune
Elk jaar wordt tijdens de Nationale Coverdag de award voor de Cover van het Jaar uitgereikt. Bij de Cover van het Jaar beslist het brede publiek wie met de eer mag gaan strijken. Voor de Cover van het Jaar 2015 worden uitgevers, producenten of art directors van gedrukte of digitale periodieken nadrukkelijk uitgenodigd tot uiterlijk 30 april aanstaande hun beste cover van 2015 in te sturen.
Dit geldt dus voor uitgevers van consumentenperiodieken en vakbladen (geen custom media). Uit de inzendingen selecteert de jury vijf nominaties die begin mei bekend worden gemaakt. Vervolgens mag het publiek via deze website tot 9 mei online stemmen op deze vijf nominaties. De meeste stemmen bepaalt uiteindelijk de winnaar van de award voor de Cover van het Jaar. Een inzending voor de Cover van het Jaar bevat: dit inschrijfformulier (volledig ingevuld) en de beste cover in highres uit het jaar 2015. Dit kan o.v.v. Cover van het Jaar, worden gestuurd naar r.boere@bbp.nl
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Zanger Claude en Basic-Fit vragen aandacht voor mentale...
- Rijk start informatiecampagne “Word hospita!” tegen kamertekort
- In het wiel van Allard Hansma CMO Greenwheels
- Nieuwe campagne tegen opvoeren e-bike: 't kan hard gaan
- Enterprise lanceert campagne met virtuele én echte glitter...
- Greenwheels: geniet van wat je niet hebt
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing