Beeldbepalende award: Cover van het jaar

Beeldbepalende award: Cover van het jaar
  • Algemeen
  • 26 apr 2016 @ 13:35
  • 15623 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintAwards

Elk jaar wordt tijdens de Nationale Coverdag de award voor de Cover van het Jaar uitgereikt. Bij de Cover van het Jaar beslist het brede publiek wie met de eer mag gaan strijken. Voor de Cover van het Jaar 2015 worden uitgevers, producenten of art directors van gedrukte of digitale periodieken nadrukkelijk uitgenodigd tot uiterlijk 30 april aanstaande hun beste cover van 2015 in te sturen.

Dit geldt dus voor uitgevers van consumentenperiodieken en vakbladen (geen custom media). Uit de inzendingen selecteert de jury vijf nominaties die begin mei bekend worden gemaakt. Vervolgens mag het publiek via deze website tot 9 mei online stemmen op deze vijf nominaties. De meeste stemmen bepaalt uiteindelijk de winnaar van de award voor de Cover van het Jaar. Een inzending voor de Cover van het Jaar bevat: dit inschrijfformulier (volledig ingevuld) en de beste cover in highres uit het jaar 2015.  Dit kan o.v.v. Cover van het Jaar, worden gestuurd naar r.boere@bbp.nl

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken