Anoek Hoijtink wordt partner De Positioneerders

Anoek Hoijtink wordt partner De Positioneerders
  • Algemeen
  • 5 apr 2019 @ 11:35
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • PersonaliaBereikMarketing

De Positioneerders, gerenommeerd bureau van merkstrategen, verwelkomt Anoek Hoijtink als partner. Zittend MT bestaat uit Mary Hoogerbrugge, Onno Maathuis en Joost Augusteijn.

Anoek Hoijtink (1970) startte haar loopbaan bij Unilever als insights manager en later als brandmanager voor respectievelijk Mora, Iglo en Ola. Van 2004 - 2014 was ze verbonden aan marketing-adviesbureau Branddoctors, waar zij partner en mede-eigenaar werd en tussen 2009 en 2012 de rol van managing partner op zich nam. Daarna werkte Hoijtink in Zuid-Afrika als affiliate partner voor Innate Motion. Weer terug in Nederland werkte ze als Head of Partnerships voor Unicef.

Mary Hoogerbrugge: 'Een duurzame merkpositionering sluit aan op de behoeften van de markt van morgen. Met Anoek aan boord, als ervaren merk- en marketing adviseur met expertise op het gebied van consumer insights en purpose-ontwikkeling, kunnen we het out-side in perspectief een nog stevigere plek geven in onze adviezen.'

Anoek Hoijtink: 'De afgelopen jaren heb ik de kans gekregen me te verdiepen in de boeiende ontwikkeling van shared value denken van bedrijven. Als adviseur in hart en nieren kijk ernaar uit mijn ervaring in het duurzaam bijdragen aan de wereld vanuit merk strategisch perspectief in te zetten.'
(PvWK)


Anoek Hoijtink is nieuwe partner bij De Positioneerders

Over de Positioneerders
'De Positioneerders is een strategisch merkadviesbureau dat organisaties ondersteunt bij het ontwikkelen van hun merkpositionering en merkportfoliobeleid en het verankeren daarvan in de organisatie. De Positioneerders werd in 2010 opgericht door Mary Hoogerbrugge en Onno Maathuis. Zie voor meer informatie over De Positioneerders: depositioneerders.nl.'
(bron: DP)

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken