[De zomer van] Marc van Eck: 'Transavia brengt me lekker heen en weer'
- Algemeen
- 29 jul 2019 @ 12:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 29 jul 2019 @ 12:17
- Lucas Boon
Marc van Eck geniet met volle teugen van de zomer, maar kijkt ook vast vooruit. In september bestaat zijn boxershortmerk Iamtoro één jaar en tussen de bedrijven door is Van Eck stiekem bezig met het schrijven van een nieuw boek.
We spreken Van Eck als hij met één been in het vliegtuig naar Kroatië staat. 'Weekje weg, weekje terug en dan nog een week naar Portugal. Transavia brengt me lekker heen en weer.' Gevraagd naar (andere) merken die deze zomer zijn voorkeur genieten: 'Ik moet zeggen dat de Corona's erg lekker smaken en ik heb na jaren Nike weer eens ingeruild voor good old witte sneakers van Adidas.' Van Eck beleeft naar eigen zeggen een drukke, maar bijzondere zomer. 'Ik ben mijn comfortabele werkzame leventje weer eens flink aan het opschudden. En ondertussen groeit Iamtoro lekker door.'
Van Eck tijdens zijn vakantie in Split, Kroatië.
Het boxershortmerk van de ondernemer bestaat in september precies één jaar. Recent lanceerde het merk een serie ludieke filmpjes onder het motto 'Kill the crack', dat moet uitdragen dat de boxers te allen tijde goed blijven zitten. 'Dat heeft het erg goed gedaan, zowel in bekijks als omzet. In het najaar komen we met een nieuwe collectie en die gaan we op een bijzondere manier lanceren. Kortom, het merk begint zich lekker te nestelen.'
Talent
In zijn koffer neemt Van Eck deze zomer het boek 'Succesvol binnenhalen van toptalent' van auteurs Bart Dietz en Rainier Beelen mee. 'Dus dan begrijp je wel wat mijn plannen voor na de zomer zijn.' Van Eck heeft het druk kortom, hij heeft zelfs zijn vakantie moeten inkorten. ‘Deels om onze toekomstplannen verder uit te werken en daarnaast om ons team te versterken met serieus toptalent. Maar dat zal niemand verbazen.’ Oh ja, de duizendpoot is ook nog bezig met een nieuw boek. ‘Met vijftig groeiversnellers voor ondernemers. Komt in het najaar uit, maar niet doorvertellen.’
Lees ook over de zomers van:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers