Rijkswaterstaat kiest voor Publicis Groupe Nederland
- Algemeen
- 7 jul 2022 @ 09:06
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwe klantPitches
- 7 jul 2022 @ 09:06
- Ryan Baij
Na een pitchtraject gaat Publicis Groupe Nederland, in samenwerking met Boomerang, de arbeidsmarktcommunicatiestrategie voor Rijkswaterstaat verzorgen.
De opdracht betreft zowel het ontwikkelen van een creatieve arbeidsmarktcommunicatiestrategie als het uitrollen van campagnestrategieën naar cross mediale campagneconcepten. Onderdeel hiervan is de creatie van always-on wervingscontent, waarbij de focus ligt op video’s, artikelen en podcasts, evenals de productie van website- en social media content.
Anneke Laoutaris, Manager werving en selectie van Rijkswaterstaat en partners, is blij met de start van Publicis Groupe. ‘In deze uitdagende arbeidsmarkt is onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie die onze doelgroepen zowel extern als intern echt weet te raken van groot belang. We kijken ernaar uit samen met Publicis Groupe meer frisheid en eenduidigheid te brengen in onze communicatie richting onze huidige en potentiële werknemers en zo het werkgeversmerk verder te laden en de binding te versterken. Zo streven we ernaar om de uitdagingen die er op de huidige arbeidsmarkt spelen niet alleen te trotseren maar ook voor te zijn.’
Brego Keller, COO Publicis Groupe Nederland, is blij met Rijkswaterstaat als klant: ‘Dat ook Rijkswaterstaat het vertrouwen heeft in onze expertise is een bekroning op onze geïntegreerde aanpak. Deze aanpak die data, strategie en productie combineert met de nodige creatieve slagkracht, helpt organisaties ook het hoofd te bieden aan uitdagingen op de huidige krappe arbeidsmarkt.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dozijn nieuwe trends volgens Lidewij Edelkoort
- Shortlist Nima Marketingprijzen bekendgemaakt
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- [onderzoek] Ipsos I&O: merk 'Van Oranje' wint aan waarde
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management