Rijkswaterstaat kiest voor Publicis Groupe Nederland

- Algemeen
- 7 jul 2022 @ 09:06
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwe klantPitches
- 7 jul 2022 @ 09:06
- Ryan Baij
Na een pitchtraject gaat Publicis Groupe Nederland, in samenwerking met Boomerang, de arbeidsmarktcommunicatiestrategie voor Rijkswaterstaat verzorgen.
De opdracht betreft zowel het ontwikkelen van een creatieve arbeidsmarktcommunicatiestrategie als het uitrollen van campagnestrategieën naar cross mediale campagneconcepten. Onderdeel hiervan is de creatie van always-on wervingscontent, waarbij de focus ligt op video’s, artikelen en podcasts, evenals de productie van website- en social media content.
Anneke Laoutaris, Manager werving en selectie van Rijkswaterstaat en partners, is blij met de start van Publicis Groupe. ‘In deze uitdagende arbeidsmarkt is onderscheidende arbeidsmarktcommunicatie die onze doelgroepen zowel extern als intern echt weet te raken van groot belang. We kijken ernaar uit samen met Publicis Groupe meer frisheid en eenduidigheid te brengen in onze communicatie richting onze huidige en potentiële werknemers en zo het werkgeversmerk verder te laden en de binding te versterken. Zo streven we ernaar om de uitdagingen die er op de huidige arbeidsmarkt spelen niet alleen te trotseren maar ook voor te zijn.’
Brego Keller, COO Publicis Groupe Nederland, is blij met Rijkswaterstaat als klant: ‘Dat ook Rijkswaterstaat het vertrouwen heeft in onze expertise is een bekroning op onze geïntegreerde aanpak. Deze aanpak die data, strategie en productie combineert met de nodige creatieve slagkracht, helpt organisaties ook het hoofd te bieden aan uitdagingen op de huidige krappe arbeidsmarkt.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Top 100 Adverteerders 2023 van Nielsen en MarketingTribune...
- Sanquin en Kinepolis vragen horrorfans om hun bloed
- DOSSIER Als merk de barricades op! Hoe dan?
- WFA start wereldwijd vervolgonderzoek naar diversiteit en...
- Welkoop grote winnaar Shopping Awards 2023
- One Hundred maakt van WC-bezoek rustmoment
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day