Stultjens marketingdirecteur bij Deli Home

- Algemeen
- 1 sep 2023 @ 11:40
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenMerkenPersonalia
- 1 sep 2023 @ 11:40
- Peter van Woensel Kooy
Ine Stultjens is vandaag gestart als marketingdirecteur bij Deli Home. Hiervoor was zij jarenlang CMO bij familiebedrijf en 'slaapmerk' Auping. Ook kennen we haar o.m. als keynote op de Nima Marketing Day en bij Swocc.
Stultjens startte in april 2016 bij Auping en zette eerder dit jaar een stap opzij. Zij was verantwoordelijk voor veel bekroonde en effectieve, disruptive campagnes. 'Ik blijf de grootste ambassadeur van ons mooie Auping merk', zei ze in haar afscheidsbericht dat we al lazen op MarketingTribune waarin ook deze tekst, voorzien van een gedicht, was opgenomen. In hetzelfde 100% vakmedium voor marketeers deelde zij onlangs nog haar avonturen in New York: NYC: 'Big lights will inspire you.'
Digitale timmerfabriek
Houtbewerkingsmerk Deli Home zegt in het persbericht inzake de komst van Stultjens er naar te streven 'dé digitale timmerfabriek' van Europa te worden. Stultjens vult aan: 'Ik kijk er naar uit om het ambacht van houtbewerking bij Deli Home te omarmen en door digitale innovaties te zorgen dat customized home improvement voor iedereen de norm wordt.' Meer info over Deli Home staat hier. Bekijk in het venster hieronder de corporate film over het merk.
(PvWK)
Lees hier kosteloos de 30 berichten over Ine in ons dossier 'Auping'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dozijn nieuwe trends volgens Lidewij Edelkoort
- Hema ziet grote kansen in retailmedia: 'We staan pas aan het...
- Shortlist SAN ABC Accenten 2024 bekend
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Vrije Academie opent Wunderkammer met Darwin, Sinke & Van...
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management