Maandag benoemt Suzanne van der Cammen als Chief Marketing Officer
- Algemeen
- 19 feb 2024 @ 08:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaMarketing
- 19 feb 2024 @ 08:30
- Peter van Woensel Kooy
Suzanne van der Cammen is per februari 2024 aangesteld als Chief Marketing Officer bij Maandag en is daarmee onderdeel van de C-suite van Maandag.
Van Der Cammen neemt vijftien jaar kennis en ervaring als marketingdirecteur mee vanuit haar tijd bij vacatureplatform Indeed en verschillende uitzendorganisaties, waaronder Randstad Nederland en YoungCapital, meldt haar nieuwe werkgever trots.
'Suzanne brengt een schat aan ervaring mee naar Maandag. Met haar conceptuele kracht kunnen we concrete marketingstrategieën ontwikkelen die aansluiten bij onze nieuwe bedrijfsstrategie', bevestigt Jacqueline Post, CEO bij Maandag.
(PvWK, foto: Linkedin)
Over Maandag
'Maandag is dé verbinder in werk waar mensen zin in hebben en zin in houden. Maandag groeit hard en heeft de ambitie om nog verder te groeien. Met 48 vestigingen in 16 steden is Maandag al bijna 35 jaar leidend binnen het publieke domein in Nederland. De afgelopen jaren is het bedrijf ook sterk gegroeid binnen de commerciële sector. Met meer dan 5600 professionals is Maandag actief in de zorg, overheid, onderwijs, IT, engineering, finance, HR en communicatie. Maandag is naast Nederland ook actief in België en Polen. Naast detachering wordt Maandag ook ingezet als strategisch partner die oplossingen biedt voor personeel-inzet behoeften. Met Maandag Managed Services nemen zij het inhuurproces van tijdelijke inhuur volledig uit handen.'
(bron: Maandag)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- marketingdirecteur
- Suzanne van der Cammen
- YoungCapital
- Maandag
- CMO
- uitzendorganisaties
- vacatureplatform
- Randstad Nederland
- Indeed
- Jacqueline Post
- ervaring
- benoeming
- merk
- C-suite
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Ed Stibbe over PIM nominatie 'Duurzame Verleiding'
- De 10 marketingtrends voor 2025 volgens Kantar: 'Een cruciaal...
- Onderzoek: 'Authenticiteit, transparantie en flexibiliteit...
- Onderzoek: 'Morele mismatch reden opstappen jongeren'
- Sanquin en Gladiator II eren bloeddonors met standbeeld
- Belastingdienst wordt niet leuker, wel duidelijker
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events