CJP, NS en GVB introduceren Schooltoer
- B2b
- 12 mrt 2015 @ 09:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Zakelijk
- 12 mrt 2015 @ 09:00
- Redactie B2B
De Nederlandse Spoorwegen, het Gemeentelijk Vervoer Bedrijf van Amsterdam en het culturele CJP werken samen om een nieuw product te introduceren: de Schooltoer. Hiermee reizen docenten en leerlingen uit het voortgezet onderwijs die zijn aangesloten bij de CJP Cultuurkaart, duurzaam en met een fikse korting in de daluren met NS en GVB. Zo wordt een culturele activiteit met de klas voordeliger.
Schooltoer biedt twee soorten tickets aan. Met NS Schooltoer kan in de daluren voor € 7,- per leerling worden gereisd in treinen van de NS, NS international, Arriva, Breng, Veolia, Connexxion en Syntus. GVB Schooltoer geeft 24 uur lang toegang tot bus, tram en metro in Amsterdam voor € 3,50.
Flinke kostenpost
Walter Groenen, directeur van CJP: ‘CJP is altijd op zoek naar nieuwe partners om extra voordelen te regelen voor scholen in het voortgezet onderwijs. Voor het bezoeken van een museum of theatervoorstelling moet vaak gereisd worden en dat is een flinke kostenpost voor scholen. Met Schooltoer bieden we hiervoor een duurzame en klantvriendelijke oplossing, die scholen tientallen euro’s per activiteit scheelt. Schooltoer sluit zo prachtig aan bij de Cultuurkaart.’
Veel te beleven
Hans Peters, commercieel directeur NS: ‘Wij willen jongeren inspireren om Nederland te ontdekken. Met deze samenwerking motiveren wij hen naar plaatsen te reizen die wellicht verder liggen dan hun eigen dorp of stad, maar waar op cultureel gebied veel te beleven is.’
Ellen Swinkels, manager commercie GVB: 'Wij zijn blij met de samenwerking met CJP. De GVB Schooltoer biedt leerlingen en docenten de mogelijkheid om Amsterdam op een comfortabele, flexibele, kostenvriendelijke en vooral duurzame manier te verkennen.'
De Schooltoer is beschikbaar voor alle scholen die zich hebben aangesloten bij de CJP Cultuurkaart. Tickets kunnen via de CJP-webshop www.schooltoer.nl worden gekocht.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Marketingtransfers week 25, 2025
- [column] LinkedIn en PR zijn on the rise in B2B en SEO ligt op...
- Van bannerblindheid naar breinbewuste branding
- Sanne Houterman nieuwe Strategy Director bij Cheil
- Mediahuis E-commerce behaalt duurzaamheidskeurmerk
- ‘Samen bouwen aan een verhaal’: AH Retail Media Services en...
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers