De Ondermener.nl gaat van website naar kenniscentrum
- B2b
- 3 okt 2019 @ 09:06
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Website
- 3 okt 2019 @ 09:06
- Sjaak Hoogkamer
De Ondernemer gaat met een vernieuwde website de tweede fase in van de online contentstrategie. ‘We worden meer en meer een online kenniscentrum voor ondernemers’, stelt content director Robert van den Ham.
Wie de nieuwe website van De Ondernemer bezoekt, ziet volgens Van den Ham direct de thema’s die het b-to-b mediamerk claimt: personeel, financiën, marketing en innovatie. En dat geldt ook voor de wijze waarop: een duidelijke, stevige mix van podcasts, video, blogs, artikelen en branded content. Op de nieuwe website zijn de branded content-samenwerkingen duidelijk zichtbaar en vindbaar, en staan ook alle events die De Ondernemer samen met partners organiseert.
De Ondernemer zet in op how to-content voor mkb en zzp
De eerste fase van de nieuwe online contentstrategie van De Ondernemer liet de eerste helft van dit jaar al een gemiddelde groei van 25% in unieke bezoek zien. Van den Ham: ‘Daarmee verstevigen we onze positie als nummer 1 online. In deze tweede ronde zetten we nadrukkelijker in op how to-content voor mkb en zzp, ook van externe experts, om verder door te groeien als hét online kenniscentrum voor ondernemers. Inhoudelijk breiden we dus uit van inspireren en informeren naar juist ook adviseren’.
De online campagne om deondernemer.nl via een ‘boarding pass’ te promoten als dé bestemming voor ondernemers is afgelopen weekend gestart. Wie zich aanmeldt voor de nieuwsbrief van De Ondernemer, of ‘m al ontvangt, maakt tot 31 oktober a.s. kans op twee business-vliegtickets naar Londen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Van buikgevoel naar breinstrategie op Nima Marketing Day 2025
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- De marketingtransfers van week 17, 2025
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
- Spotler neemt Lets Get Digital over30-04-2025
- Wing Cheung op Nima Marketing Day:... 30-04-2025
- Martijn Kleij benoemd tot CCO van... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management