Baker McKenzie sterkste advocatenmerk

Baker McKenzie sterkste advocatenmerk
  • B2b
  • 26 jan 2022 @ 05:19
  • 19481 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Baker McKenzie heeft de eerste plaats behaald in de meest recente ‘Thomson Reuters Global Elite Law Firm Brand Index’. Dit is het twaalfde jaar op rij dat het internationale advocatenkantoor als het beste advocatenkantoormerk ter wereld uit de bus komt.

In de 2022-index scoort Baker McKenzie met een algemene score van 100 namelijk 56 punten meer dan de tweede plaats. Die score is ontstaan uit diepte-interviews met meer dan 1.700 general counsels en andere senior juridische inkopers van 's werelds grootste multinationals in ruim vijftig landen. De vier indexcriteria bevatten top-of-mind naamsbekendheid, imago, en aandacht voor deals en geschillen met meerdere jurisdicties.

 ‘Dat wij bovenaan deze ranglijst staan is natuurlijk een blijk van het vertrouwen dat onze cliënten hebben in onze mensen, diensten en producten,’ zegt Corinne Schot, Managing Partner in Amsterdam. ‘Ik vind het nog steeds bijzonder dat wij als groot, internationaal advocatenkantoor niet alleen onze cliënten centraal stellen, maar ook dat wij continu hun steeds wisselende behoeften in kunnen vullen met de juiste mensen en teams uit verschillende praktijkgroepen en jurisdicties. Ik denk dat ons vermogen om dat in een veranderende, complexe markt te doen waar de belangen groot zijn, ons zal blijven onderscheiden.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken