MarketingTribune.nl verrijkt met platform Bureaus
- Bureaus
- 12 nov 2013 @ 09:58
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Nieuwkomers
- 12 nov 2013 @ 09:58
- Redactie MarketingTribune
De website van MarketingTribune is vanaf vandaag verrijkt met het extra platform Bureaus. Op dit platform vinden bezoekers van marketingtribune.nl nieuws, achtergronden en analyses over alle relevante ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden gecreëerd. Naast informatie over alle nieuwe campagnes en commercials, geeft het platform Bureaus ook dagelijks inzicht in het creatieve proces van pitches, strategieën, concepten en awardfestivals. Het platform wordt qua content gemanaged door Bas Vlugt en Jeroen Mirck van het Nederlands Media Netwerk, die ook het platform Media coördineren. Platform Food&Retail zal door Peter van Woensel Kooy van de redactie van MarketingTribune worden ingevuld.
De website van het 2-wekelijkse marketingvakblad MarketingTribune kent sinds medio september een indeling in acht – en nu dus negen - gedifferentieerde marketingsegmenten met op maat gesneden marketingnieuws: Zorgmarketing, Business-to-Business, Contentmarketing, Design, Food en Retail, Media, Online Marketing en Sponsoring. Deze indeling is ontstaan uit het inzicht dat marketeers zich steeds meer specialiseren en elke dag op zoek zijn naar specifiek vaknieuws, analyses, interviews en trends. Voor elk segment is een professionele contentmanager aangesteld die naast de dagelijkse nieuwsvoorziening mede verantwoordelijk is voor bloggers en events.
De site is onderdeel van een crossmediale uitgeefstrategie waarvan ook het magazine MarketingTribune en de specifieke marketingevents (Nationale Coverdag, MultichannelDagen, Branded Content) onderdeel uitmaken.
Hoofdredacteur Sjaak Hoogkamer van MarketingTribune over de toevoeging van het platform Bureaus: ‘Dit is een typisch voorbeeld van voortschrijdend inzicht. Bij de eerste indeling in acht segmenten dachten we het speelveld van marketing goed in kaart te hebben. In de afgelopen weken bleek dat we nieuws uit de creatieve sector moeilijker konden rangschikken onder de bestaande platforms. Met de komst van Bureaus geven we reclame en creatie de plek die het verdient.’
- online
- Bas Vlugt
- Jeroen Mirck
- Peter van Woensel Kooy
- MarketingTribune
- BBP Media
- Food & Retail
- Bureaus
- nieuw platform
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers