Epica vaart een nieuwe koers

Epica vaart een nieuwe koers
  • Bureaus
  • 24 jun 2014 @ 13:32
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingWebsiteCampagnesAward

De Epica, de vakpersprijs voor reclame, heeft zichzelf geherpositioneerd. De organisatie, onlangs overgenomen door AdForum-eigenaar Maydream, lanceerde afgelopen week in Cannes een nieuw logo, website-ontwerp en eigen campagne.

'A different angle on creativity' is de nieuwe tagline van Epica. De organisatie profileert zich als een partij die ingestuurde cases en bureaus onder de aandacht brengt. De nieuwe uitingen werden ontworpen door het designbureau Vasava uit Barcelona. 

De Epica is de enige reclameprijs die door de internationale vakpers wordt toegekend. Dit jaar verhuist de jurybijeenkomst van Parijs naar Amsterdam, waar de juryleden van 17 tot 20 november samenkomen. Voor het eerst wordt deze meeting gecombineerd met een award-ceremonie, die wordt georganiseerd door MarketingTribune. 

De veranderingen gaan samen met het lanceren van enkele nieuwe Epica-categorieën: Copywriting & Storytelling, Experiential & Shopper Marketing, Titles & Credits, muziek en een eenmalige WK-categorie. 

Bekijk hier een video met de nieuwe Epica-merkpositionering. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken