Epica vaart een nieuwe koers
- Bureaus
- 24 jun 2014 @ 13:32
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingWebsiteCampagnesAward
- 24 jun 2014 @ 13:32
- Redactie Bureaus
De Epica, de vakpersprijs voor reclame, heeft zichzelf geherpositioneerd. De organisatie, onlangs overgenomen door AdForum-eigenaar Maydream, lanceerde afgelopen week in Cannes een nieuw logo, website-ontwerp en eigen campagne.
'A different angle on creativity' is de nieuwe tagline van Epica. De organisatie profileert zich als een partij die ingestuurde cases en bureaus onder de aandacht brengt. De nieuwe uitingen werden ontworpen door het designbureau Vasava uit Barcelona.
De Epica is de enige reclameprijs die door de internationale vakpers wordt toegekend. Dit jaar verhuist de jurybijeenkomst van Parijs naar Amsterdam, waar de juryleden van 17 tot 20 november samenkomen. Voor het eerst wordt deze meeting gecombineerd met een award-ceremonie, die wordt georganiseerd door MarketingTribune.
De veranderingen gaan samen met het lanceren van enkele nieuwe Epica-categorieën: Copywriting & Storytelling, Experiential & Shopper Marketing, Titles & Credits, muziek en een eenmalige WK-categorie.
Bekijk hier een video met de nieuwe Epica-merkpositionering.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- award
- jury meeting
- Amsterdam
- Epica
- vakpers
- Maydream
- reclameprijs
- design
- MarketingTribune
- logo
- website
- rebranding
- Vasava
- reclame
- AdForum
- campagne
- bureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
Laatste Nieuws
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing