Henny Huisman promoot Jumbo met Surpriseshow

  • Bureaus
  • 1 jan 2016 @ 11:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesConceptPrijsoorlogActivatie

Henny Huisman is terug. Met een speciale Surpriseshow, nota bene. Deze show is het startschot voor de nieuwe jaaraanbiedingen van Jumbo Supermarkten. De retailer wordt erbij ondersteund door Newslab en Bruut Amsterdam.

Het betreft geen commercial, maar een heuse show van ruim twintig minuten, gefilmd in een supermarkt van Jumbo. Huisman presenteert ‘Henny’s Super Surprise’, een show waarin meerdere mensen een onvergetelijk moment beleven. 

De show is het startschot voor Jumbo's Jaaraanbiedingen. Naast de laagsteprijsgarantie biedt Jumbo vanaf nu ook populaire gezinsproducten tegen een aanbiedingsprijs. Deze prijzen zijn het hele jaar geldig.

Bekijk de integrale uitzending van Henny's Super Surprise hieronder. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken