Lowe@Alfred gaat verder als MullenLowe Alfred
- Bureaus
- 2 feb 2016 @ 10:41
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenCreatieBrandingStrategie
- 2 feb 2016 @ 10:41
- Redactie Bureaus
In navolging op de fusie tussen het Amerikaanse IPG Mullen en het bureau-netwerk Lowe & Partners in mei 2015 is deze week de wereldwijde corporate identity van MullenLowe gepresenteerd. Vanaf heden is MullenLowe de officiële naam van alle Lowe-bureaus, verspreid over 65 landen en 90 kantoren. Zo heet Lowe@Alfred voortaan MullenLowe Alfred.
Lowe@Alfred maakte de afgelopen jaren een flinke groei mee met de ontwikkeling van de wereldwijde Becel-campagne en werk voor onder andere Knorr, Sun, Croma, Milda, Rama en Calvé Dressings. Als lead agency ontwikkelde Lowe@Alfred in 2015 de mondiale animatiecampagne voor de Unilever Family Brands-margarines. De campagne is vorig jaar gestart in Nederland, gevolgd door België, Mexico, Duitsland, Griekenland, Colombia, Oostenrijk en Zwitserland. Komend jaar zullen nog vele landen volgen.
Het management van MullenLowe Alfred blijft in handen van Marcel van Wing (managing director), Aad Kuijper (executive creative director) en Sanne Tolsma (international business director). Jan-Willem Smits en Maxim van Rijs krijgen de creatieve leiding. Dit tweetal werkt al zes jaar als senior creatief team voor Alfred International. De afgelopen twee jaar stonden ze aan de wieg van de Family Brands-campagne.
Bij een nieuw bureau hoort een nieuw logo. De kersverse visuele identiteit van MullenLowe, een octopus met bokshandschoenen, staat symbool voor de veelzijdigheid en kracht die het MullenLowe-netwerk te bieden heeft. 'Een veelzijdigheid waarmee MullenLowe niet de volgende global kolos wordt, maar een toegankelijke global boutique, waar klanten én window shoppers even welkom zijn.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- IPG Mullen
- MullenLowe Alfred
- Sanne Tolsma
- bureau
- Marcel van Wing
- Lowe@Alfred
- Alfred
- reclamebureau
- Lowe
- fusie
- Aad Kuijper
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing