Persuade maakt stoere merkfilm voor Aktiesport
- Bureaus
- 22 mei 2019 @ 00:32
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SportMerkenCommercialsCampagnes
- 22 mei 2019 @ 00:32
- Jeroen Mirck
Aktiesport is gestart met de nieuwe campagne #YNMS, waarin de nadruk ligt op 'off-the-pitch'. Het draait daarbij om lifestyle met de sneaker. Persuade ontwikkelde de campagne.
‘Wij zijn Aktiesport, geboren sporters, winnaars, gaan er altijd voor’, zo luidt de nieuwe brand story van Aktiesport. ‘Wij gaan de uitdaging aan, reageren direct, zoeken de grenzen op en soms er overheen. Altijd respectvol en met een doel. Wij staan er, voor elkaar, voor vriendschap. Als één team. Voor talent, voor de lol, voor winnen, verliezen, voor de helden, de iconen. Voor de straat, voor het veld, voor het spel. Voor altijd, voor iedereen, en voor jou. Aktiesport, GameOn.’
Doorvertaalde merkfilm
Van de brandfilm #YNMS zijn diverse korte versies gemaakt, steeds met één specifieke situatie in de hoofdrol. Inzet is voornamelijk social: paid en owned media én met uiteraard een doorvertaling naar fotografie.
Persuade Brand Interaction, dat al langer het bureau is van Aktiesport, werkt voor onder meer Zeeman, Boerenbond, Xenos, Gamma, Prénatal, Bullboxer, Van Geloven, Friesland Campina, Akzo Nobel en Schouten & Nelissen
Credits
Opdrachtgever: Aktiesport, Joost Houweling | Renske Jansen
Bureau: Persuade Brand Interaction
Creatie: Stefan Keukelaar, Reijer van Kasteren, Anne Konings, Robin Paul van Eck
Fotografie: Joyke Veuskens | Eelco Wortman
Film: Falsum, Jordy Huijbrechts | Jamy Vodegel
Visagie: Cindy Holla
Spoken word: Tim Beumers
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers