Persuade maakt stoere merkfilm voor Aktiesport
- Bureaus
- 22 mei 2019 @ 00:32
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - SportMerkenCommercialsCampagnes
- 22 mei 2019 @ 00:32
- Jeroen Mirck
Aktiesport is gestart met de nieuwe campagne #YNMS, waarin de nadruk ligt op 'off-the-pitch'. Het draait daarbij om lifestyle met de sneaker. Persuade ontwikkelde de campagne.
‘Wij zijn Aktiesport, geboren sporters, winnaars, gaan er altijd voor’, zo luidt de nieuwe brand story van Aktiesport. ‘Wij gaan de uitdaging aan, reageren direct, zoeken de grenzen op en soms er overheen. Altijd respectvol en met een doel. Wij staan er, voor elkaar, voor vriendschap. Als één team. Voor talent, voor de lol, voor winnen, verliezen, voor de helden, de iconen. Voor de straat, voor het veld, voor het spel. Voor altijd, voor iedereen, en voor jou. Aktiesport, GameOn.’
Doorvertaalde merkfilm
Van de brandfilm #YNMS zijn diverse korte versies gemaakt, steeds met één specifieke situatie in de hoofdrol. Inzet is voornamelijk social: paid en owned media én met uiteraard een doorvertaling naar fotografie.
Persuade Brand Interaction, dat al langer het bureau is van Aktiesport, werkt voor onder meer Zeeman, Boerenbond, Xenos, Gamma, Prénatal, Bullboxer, Van Geloven, Friesland Campina, Akzo Nobel en Schouten & Nelissen
Credits
Opdrachtgever: Aktiesport, Joost Houweling | Renske Jansen
Bureau: Persuade Brand Interaction
Creatie: Stefan Keukelaar, Reijer van Kasteren, Anne Konings, Robin Paul van Eck
Fotografie: Joyke Veuskens | Eelco Wortman
Film: Falsum, Jordy Huijbrechts | Jamy Vodegel
Visagie: Cindy Holla
Spoken word: Tim Beumers
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing