Persuade maakt stoere merkfilm voor Aktiesport

Persuade maakt stoere merkfilm voor Aktiesport
  • Bureaus
  • 22 mei 2019 @ 00:32
  • 14455 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • SportMerkenCommercialsCampagnes

Aktiesport is gestart met de nieuwe campagne #YNMS, waarin de nadruk ligt op 'off-the-pitch'. Het draait daarbij om lifestyle met de sneaker. Persuade ontwikkelde de campagne.

‘Wij zijn Aktiesport, geboren sporters, winnaars, gaan er altijd voor’, zo luidt de nieuwe brand story van Aktiesport. ‘Wij gaan de uitdaging aan, reageren direct, zoeken de grenzen op en soms er overheen. Altijd respectvol en met een doel. Wij staan er, voor elkaar, voor vriendschap. Als één team. Voor talent, voor de lol, voor winnen, verliezen, voor de helden, de iconen. Voor de straat, voor het veld, voor het spel. Voor altijd, voor iedereen, en voor jou. Aktiesport, GameOn.’

Doorvertaalde merkfilm

Van de brandfilm #YNMS zijn diverse korte versies gemaakt, steeds met één specifieke situatie in de hoofdrol. Inzet is voornamelijk social: paid en owned media én met uiteraard een doorvertaling naar fotografie.

Persuade Brand Interaction, dat al langer het bureau is van Aktiesport, werkt voor onder meer Zeeman, Boerenbond, Xenos, Gamma, Prénatal, Bullboxer, Van Geloven, Friesland Campina, Akzo Nobel en Schouten & Nelissen

Credits

Opdrachtgever: Aktiesport, Joost Houweling | Renske Jansen

Bureau: Persuade Brand Interaction

Creatie: Stefan Keukelaar, Reijer van Kasteren, Anne Konings, Robin Paul van Eck

Fotografie: Joyke Veuskens | Eelco Wortman

Film: Falsum, Jordy Huijbrechts | Jamy Vodegel

Visagie: Cindy Holla

Spoken word: Tim Beumers



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken