Persuade positioneert Aktiesport als voetbalshop
- Bureaus
- 10 aug 2018 @ 10:27
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsCampagnesVoetbalMerken
- 10 aug 2018 @ 10:27
- Redactie Bureaus
Het nieuwe voetbalseizoen start weer. Voor Aktiesport hét moment om de boodschap ‘Aktiesport is voetbal’ uit te dragen. In dit concept draait bureau Persuade de boodschap om: voetbal claimen en alles dat met voetbal te maken heeft, koppelen aan Aktiesport.
De claim is dan ook omgekeerd: 'Voetbal = Aktiesport.' Persuade gebruikt daarbij tevens het moment van productlaunches van de belangrijkste merken Adidas, Nike en Puma, die de grootste voetballers als ‘helden’ aan hun voetbalschoenen koppelen. Met de focus op deze helden tegen de scherpste prijs zetten de retailer volop in op 'Voetbal = Aktiesport.'
Energiek sportmerk
Als onderdeel van JD Sports is Aktiesport sterk teruggekomen als een jong en energiek sportmerk. Je vindt er de nieuwste collecties sport- en casualkleding, (sport)schoenen en (sport)accessoires van A-merken als Nike, Adidas, Fila en Puma. Met ruim 70 winkels en een webshop claimt het retailmerk altijd dichtbij te zijn.
Persuade Brand Interaction bouwt vitale merken en (retail)formules. Dat begint met een authentieke identiteit, een herkenbare merkstijl, een scherpe positionering en een relevant merkverhaal. Een verhaal dat klanten raakt, waardoor een merk herkend en begrepen wordt. Persuade werkt voor onder andere Zeeman, Boerenbond, Prénatal, Bullboxer, Van Geloven, Friesland Campina, Akzo Nobel, Waldkorn, Schouten & Nelissen en Sdu.
Credits
Klant: Aktiesport - Joost Houweling, Renske Jansen, Bote Galema
Bureau: Persuade Brand Interaction - Stefan Keukelaar, Kika van der Putten, Robin Paul van Eck
Fotografie: MARYN - Marijn Haertel
Film: Artcore – Tim de Vries, Shaun Leyden, Jeroen Hoogaars
Styling: Cindy Holla
Modellen: Tom Vegter, Nasser el Jackson, Jeand Doest
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing