VVN: iedereen kan bijdragen aan veilig verkeer

  • Bureaus
  • 8 okt 2019 @ 15:15
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMaatschappij

Relax en neem de tijd, want haasten leidt tot overlast en ongelukken. Dat is het credo van Veilig Verkeer Nederland (VVN), dat vandaag in samenwerking met Eigen Fabrikaat een nieuwe tv-commercial lanceert.

Veilig Verkeer Nederland spreekt zelf van een vrolijke tv-commercial met een aanstekelijk liedje die de kijker moet laten nadenken over zijn of haar houding in het verkeer. Wie rustig rijdt is niet alleen veiliger, maar heeft ook meer oog voor zijn omgeving.

Van alle meldingen die VVN ontvangt, staat te hard rijden op één. Vooral in woonwijken zorgt dit voor veel onveilige situaties. 'De boodschap van de commercial is dat iedereen makkelijk kan bijdragen aan een veilige verkeersomgeving. We willen weggebruikers aanzetten tot positieve gedragsverandering. En dat begint zodra je de deur uitstapt', aldus Gerco Hebbink, marketeer bij VVN.

De campagne trapt af met onderstaande tv-commercial. De tweede commercial staat gepland in het voorjaar van 2020.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken