VVN: iedereen kan bijdragen aan veilig verkeer
- Bureaus
- 8 okt 2019 @ 15:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesCommercialsMaatschappij
- 8 okt 2019 @ 15:15
- Lucas Boon
Relax en neem de tijd, want haasten leidt tot overlast en ongelukken. Dat is het credo van Veilig Verkeer Nederland (VVN), dat vandaag in samenwerking met Eigen Fabrikaat een nieuwe tv-commercial lanceert.
Veilig Verkeer Nederland spreekt zelf van een vrolijke tv-commercial met een aanstekelijk liedje die de kijker moet laten nadenken over zijn of haar houding in het verkeer. Wie rustig rijdt is niet alleen veiliger, maar heeft ook meer oog voor zijn omgeving.
Van alle meldingen die VVN ontvangt, staat te hard rijden op één. Vooral in woonwijken zorgt dit voor veel onveilige situaties. 'De boodschap van de commercial is dat iedereen makkelijk kan bijdragen aan een veilige verkeersomgeving. We willen weggebruikers aanzetten tot positieve gedragsverandering. En dat begint zodra je de deur uitstapt', aldus Gerco Hebbink, marketeer bij VVN.
De campagne trapt af met onderstaande tv-commercial. De tweede commercial staat gepland in het voorjaar van 2020.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes