VVN: iedereen kan bijdragen aan veilig verkeer
- Bureaus
- 8 okt 2019 @ 15:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesCommercialsMaatschappij
- 8 okt 2019 @ 15:15
- Lucas Boon
Relax en neem de tijd, want haasten leidt tot overlast en ongelukken. Dat is het credo van Veilig Verkeer Nederland (VVN), dat vandaag in samenwerking met Eigen Fabrikaat een nieuwe tv-commercial lanceert.
Veilig Verkeer Nederland spreekt zelf van een vrolijke tv-commercial met een aanstekelijk liedje die de kijker moet laten nadenken over zijn of haar houding in het verkeer. Wie rustig rijdt is niet alleen veiliger, maar heeft ook meer oog voor zijn omgeving.
Van alle meldingen die VVN ontvangt, staat te hard rijden op één. Vooral in woonwijken zorgt dit voor veel onveilige situaties. 'De boodschap van de commercial is dat iedereen makkelijk kan bijdragen aan een veilige verkeersomgeving. We willen weggebruikers aanzetten tot positieve gedragsverandering. En dat begint zodra je de deur uitstapt', aldus Gerco Hebbink, marketeer bij VVN.
De campagne trapt af met onderstaande tv-commercial. De tweede commercial staat gepland in het voorjaar van 2020.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

