Lebara: lekker bellen met Freddy

  • Bureaus
  • 2 jan 2020 @ 15:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InfluencermarketingCampagnesContent

'Ik ga offline, je kunt wel bellen', is de voorlopig laatste social media-post van influencer Vjeze Fur. Het idee komt van telecomprovider Lebara in samenwerking met reclamebureau Natwerk.

Zij vroegen Freddy Tratlehner (bekend van zijn ietwat weirde kookvideo's op Instagram en als rapper van De Jeugd van Tegenwoordig) voor een influencer-campagne die vereist juist niets te posten. Freddy: 'Nu voelt het dus meteen als een betaalde vakantie. En als dé manier om het ouderwetse bellen weer eens uit te proberen.'

Met de campagne wil Lebara laten zien dat zijn Sim Only-abonnement elke maand aan te passen is. De gebruiker kan zijn bundel dus iedere maand switchen van heel veel naar juist helemaal niet online.  

Geïnteresseerden kunnen Freddy bereiken op 9 januari van 14:00 tot 14:30 uur en op 22 januari van 16:00 tot 16:30 uur via 06-26385615.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken