Lebara: lekker bellen met Freddy
- Bureaus
- 2 jan 2020 @ 15:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InfluencermarketingCampagnesContent
- 2 jan 2020 @ 15:37
- Lucas Boon
'Ik ga offline, je kunt wel bellen', is de voorlopig laatste social media-post van influencer Vjeze Fur. Het idee komt van telecomprovider Lebara in samenwerking met reclamebureau Natwerk.
Zij vroegen Freddy Tratlehner (bekend van zijn ietwat weirde kookvideo's op Instagram en als rapper van De Jeugd van Tegenwoordig) voor een influencer-campagne die vereist juist niets te posten. Freddy: 'Nu voelt het dus meteen als een betaalde vakantie. En als dé manier om het ouderwetse bellen weer eens uit te proberen.'
Met de campagne wil Lebara laten zien dat zijn Sim Only-abonnement elke maand aan te passen is. De gebruiker kan zijn bundel dus iedere maand switchen van heel veel naar juist helemaal niet online.
Geïnteresseerden kunnen Freddy bereiken op 9 januari van 14:00 tot 14:30 uur en op 22 januari van 16:00 tot 16:30 uur via 06-26385615.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

