Duyvis lanceert nieuwe campagne: why nut?
- Bureaus
- 9 jul 2020 @ 10:29
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCampagnesCommercialsCommunicatie
- 9 jul 2020 @ 10:29
- Lucas Boon
Borrelnootjesmerk Duyvis lanceert een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door DDB Unlimited, die de 'latente positieve gevoelens' van de consument over het merk nieuw leven in moet blazen. 'Tijd om het merk weer op een speelse manier onder de aandacht te brengen.'
Met de campagne communiceert Duvyis zijn nieuwe verpakkingen, maar wil het vooral -na enige tijd afwezig te zijn geweest op tv- zijn merk opnieuw laden. In de tv-commercial zien we twee museumbeveiligers die ook tijdens het werk weten te genieten van de borrelnootjes van Duyvis. De nootjes van Duyvis zijn immers geschikt voor ieder moment, so why nut?, zo luidt het parool.
Esther te Pas, managing director van DDB Unlimited, zegt: 'Veel mensen associëren Duyvis met een fuif; als de perfecte snack voor bij de borrel. Nu is het merk al enige tijd uitgebreid met een brede keuze aan gezouten en ongezouten noten, geschikt voor elk snackmoment. Daarom dachten we: kunnen we de mensen blij maken door ze op elk moment van de dag te laten genieten van een vrolijk en spontaan gevoel? En het antwoord was: waarom niet?'
Joost Warbout, marketing manager bij PepsiCo (moederbedrijf van Duyvis), voegt toe: 'Duyvis heeft nog steeds een hoge merkbekendheid en staat al jaren voor plezier en genieten. Daar bouwen we natuurlijk graag op voort. Inmiddels hebben we een gevarieerd assortiment, sinds kort ook in een vernieuwde, stijlvolle verpakking. Dat mogen we best laten zien en daarom was het weer tijd om het merk op grote schaal en op een speelse en opvallende manier bij de consument onder de aandacht te brengen.'
De campagne wordt verder uitgerold in een serie online video's, digital out of home en instore uitingen. Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing