Delta lanceert 'giga'-campagne

  • Bureaus
  • 16 sep 2020 @ 09:38
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Klanten van telecombedrijf Delta Fiber kunnen nu ook kiezen voor 'gigabit', ofwel razendsnel internet. Ter introductie lanceert Delta in samenwerking met creatief bureau Fightclub in Breda een nieuwe campagne.

Hans van Mook, creative director van Fightclub, zegt: 'Gigabit internet is een beetje iets ontastbaars, want wat is tien keer sneller internet? Het is vooral functioneel met veel voordelen en juist dat functionele willen we met deze campagne een emotionele lading geven. 'Giga' is een vreemd woord, het is de overtreffende trap van 'mega'. Dus ga maar na hoeveel plezier gigabit internet te bieden heeft.'

Hannah Mollen, senior brand en marcom manager bij Delta, vult aan: 'De campagne is gestoeld op de gedachte dat we met z'n allen giga veel internet gebruiken en dat wordt alleen maar meer. We willen snel online gamen en we streamen steeds meer content. Delta biedt iedereen de optie om in ons Flexpakket te kiezen voor Gigabit Internet.'

De campagne wordt uitgerold in online video, radiocommercials, billboards en in de winkels van Delta.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken