ING: alles in de hand
- Bureaus
- 6 nov 2020 @ 10:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 6 nov 2020 @ 10:30
- Lucas Boon
Met de ING-app ben je 'in charge' over je bankzaken, zodat je vrij bent om te doen wat écht belangrijk is. Dat is het credo van de nieuwe campagne van de bank, ontwikkeld door Wunderman Thompson en We Are Blossom.
Lukas Kreutzer, area lead branding, advertising & sponsoring bij ING, zegt: 'Het is onze purpose om mensen vooruit te helpen, zowel privé als zakelijk. In deze campagne tonen we hoe je met de ING Mobiel Bankieren-app 'alles in de hand' hebt. De gebruiker heeft zelf de touwtjes in handen om de dingen te kunnen doen die hij of zij wil. Zeker in tijden van corona is het gebruik van de app nog belangrijker worden. Al meer dan 5 miljoen klanten gebruiken ondertussen onze app.'
Nik Sluijs, senior creative bij Wunderman Thompson, vult aan: 'Uiteindelijk droomt niemand van 'controle' op zijn of haar bankzaken. We willen allemaal meer vrijheid om te doen wat voor onszelf belangrijk is. Daarom start deze campagne vanuit diensten en proposities van ING en draait 'ie vooral om het gevoel van vrijheid waar dit toe leidt. Dit laten we zien door een concrete dienst van ING, in dit geval het blokkeren en deblokkeren van je pas via de app, uit te vergroten. Zo verschuiven we de focus van instrumenteel naar emotioneel.'
De campagne wordt uitgerold op tv en online in de vorm van pre-rolls, bumpers, social media en radio.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Dentsu Lab Amsterdam focust op mensgerichte innovatie
- ANWB brengt woonverzekeringen tot leven met Buddy
- Gardeners lanceert Impact hub voor merken
- Van ‘gewoon beginnen’ tot social-first agency
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke vraag voor naasten
- Opvallers over festivalmarketing ‘Merken zoeken meer diepgang...
Laatste Nieuws
- Esther van Vliet & Steffi Boom... 05-12-2025
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

