ING: alles in de hand
- Bureaus
- 6 nov 2020 @ 10:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 6 nov 2020 @ 10:30
- Lucas Boon
Met de ING-app ben je 'in charge' over je bankzaken, zodat je vrij bent om te doen wat écht belangrijk is. Dat is het credo van de nieuwe campagne van de bank, ontwikkeld door Wunderman Thompson en We Are Blossom.
Lukas Kreutzer, area lead branding, advertising & sponsoring bij ING, zegt: 'Het is onze purpose om mensen vooruit te helpen, zowel privé als zakelijk. In deze campagne tonen we hoe je met de ING Mobiel Bankieren-app 'alles in de hand' hebt. De gebruiker heeft zelf de touwtjes in handen om de dingen te kunnen doen die hij of zij wil. Zeker in tijden van corona is het gebruik van de app nog belangrijker worden. Al meer dan 5 miljoen klanten gebruiken ondertussen onze app.'
Nik Sluijs, senior creative bij Wunderman Thompson, vult aan: 'Uiteindelijk droomt niemand van 'controle' op zijn of haar bankzaken. We willen allemaal meer vrijheid om te doen wat voor onszelf belangrijk is. Daarom start deze campagne vanuit diensten en proposities van ING en draait 'ie vooral om het gevoel van vrijheid waar dit toe leidt. Dit laten we zien door een concrete dienst van ING, in dit geval het blokkeren en deblokkeren van je pas via de app, uit te vergroten. Zo verschuiven we de focus van instrumenteel naar emotioneel.'
De campagne wordt uitgerold op tv en online in de vorm van pre-rolls, bumpers, social media en radio.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers