Krasloten mikt met nieuwe campagne op 'de wereld van nu'
- Bureaus
- 30 apr 2021 @ 08:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 30 apr 2021 @ 08:42
- Lucas Boon
Krasloten is de enige loterij waarbij je meteen weet wat je hebt gewonnen. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van het Nederlandse Loterij-merk, ontwikkeld door TBWA\Neboko.
In de tv-commercial spelen acteur Mimoun Oaïssa en zanger René le Blanc de hoofdrol, waarbij ze laten zien dat als de consument iets wil, hij of zij het nú wil. Gelukkig is Krasloten naar eigen zeggen 'de loterij van nu', waarbij je kunt winnen zodra je het lot in handen hebt.
Raffaele Fiorini, business director Krasloten en Lucky Day bij Nederlandse Loterij, zegt: 'Met deze campagne sluiten we aan op de huidige tijdsgeest: de wereld van instant plezier en gemak. In deze wereld gebeurt alles nu, omdat dat nu eenmaal kan. We vertalen dit door naar ons merk, want ook bij ons hoef je nooit te wachten op de uitslag.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media en in online video. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers