Krasloten mikt met nieuwe campagne op 'de wereld van nu'
- Bureaus
- 30 apr 2021 @ 08:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 30 apr 2021 @ 08:42
- Lucas Boon
Krasloten is de enige loterij waarbij je meteen weet wat je hebt gewonnen. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van het Nederlandse Loterij-merk, ontwikkeld door TBWA\Neboko.
In de tv-commercial spelen acteur Mimoun Oaïssa en zanger René le Blanc de hoofdrol, waarbij ze laten zien dat als de consument iets wil, hij of zij het nú wil. Gelukkig is Krasloten naar eigen zeggen 'de loterij van nu', waarbij je kunt winnen zodra je het lot in handen hebt.
Raffaele Fiorini, business director Krasloten en Lucky Day bij Nederlandse Loterij, zegt: 'Met deze campagne sluiten we aan op de huidige tijdsgeest: de wereld van instant plezier en gemak. In deze wereld gebeurt alles nu, omdat dat nu eenmaal kan. We vertalen dit door naar ons merk, want ook bij ons hoef je nooit te wachten op de uitslag.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, social media en in online video. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

