Krasloten mikt met nieuwe campagne op 'de wereld van nu'

Krasloten mikt met nieuwe campagne op 'de wereld van nu'
  • Bureaus
  • 30 apr 2021 @ 08:42
  • 14975 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Krasloten is de enige loterij waarbij je meteen weet wat je hebt gewonnen. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van het Nederlandse Loterij-merk, ontwikkeld door TBWA\Neboko.

In de tv-commercial spelen acteur Mimoun Oaïssa en zanger René le Blanc de hoofdrol, waarbij ze laten zien dat als de consument iets wil, hij of zij het nú wil. Gelukkig is Krasloten naar eigen zeggen 'de loterij van nu', waarbij je kunt winnen zodra je het lot in handen hebt.

Raffaele Fiorini, business director Krasloten en Lucky Day bij Nederlandse Loterij, zegt: 'Met deze campagne sluiten we aan op de huidige tijdsgeest: de wereld van instant plezier en gemak. In deze wereld gebeurt alles nu, omdat dat nu eenmaal kan. We vertalen dit door naar ons merk, want ook bij ons hoef je nooit te wachten op de uitslag.'

De campagne wordt uitgerold op televisie, social media en in online video. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken