Mix ontwikkelt campagne voor TechMeUp
- Bureaus
- 15 jun 2021 @ 10:25
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - RecruitmentConceptenNieuwkomers
- 15 jun 2021 @ 10:25
- Ryan Baij
Mix heeft in samenwerking met TechMeUp een nieuwe campagne ontwikkeld met als titel ‘Investeer anders. Investeer in een ander. De campagne is bedoeld om donaties te werven voor omscholing naar de IT-sector.
TechMeUp, dat met rentevrije leningen mensen helpt met omscholing richting de IT-sector, vindt het een probleem dat duizenden mensen zich wel willen omscholen tot IT’er maar daarvoor de middelen niet hebben. Nikky Hofland, Managing Director bij TechMeUp, legt uit waar de urgentie vandaan komt: ‘Deze talenten zijn hard nodig want in 2030 zijn er 120.000 tech banen zonder geschikt personeel. Door allerlei bureaucratische regels is het voor hen onmogelijk om zichzelf om te scholen én tegelijkertijd hun inkomen te behouden. Die stress halen wij weg; maar daar is wel geld voor nodig.'
Het geld in het fonds is afkomstig van bedrijven en particulieren. Dit is echter niet genoeg. Met de huidige donaties kan slechts 10% van de aanmeldingen de overstap maken naar de IT-sector. Met ‘Investeer anders. Investeer in een ander.’ roept TechMeUp op om te doneren. In deze campagne zet Mix huidige studenten in de spotlight. De campagne bevat een subtiele hommage aan de ‘Think Different’-campagne van Apple uit 1997. Elise Demuynck, creative lead bij Mix, legt uit: ”Deze campagne legde op prachtige wijze vast hoe talent de wereld verandert. De talenten van TechMeUp staan te popelen om hetzelfde te doen, maar krijgen de kans niet. En dat is waar we de koppeling maken met de donatievraag.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

