The Others maakt campagne voor Stoov

The Others maakt campagne voor Stoov
  • Bureaus
  • 7 sep 2021 @ 12:59
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Bureau The Others heeft voor Stoov, een zogenoemd ‘warmtekussen’, de communicatiestrategie en het concept bedacht. Vooral om de naamsbekendheid van Stoov te vergroten.

Het kussen combineert infrarood warmtestralen met draadloos gebruiksgemak. Chris Visser van The Others: ‘Vanuit het centrale idee ‘Warmte die je omarmt’ is de campagne ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt in de nieuwe corporate story, brandfilm, outdoor, web, social, advertenties en billboarding rondom Expeditie Robinson.’

Ook de productie van films en beeldmanipulatie van fotografie is door het bureau gedaan. De campagne gaat in meerdere landen draaien om een steeds groter deel van Europa te laten kennismaken met het merk.

 

Credits

Stoov®                            Teun van Leijsen, Ilse van Loon

Strategie & Concept     The Others: Celeste Slijters, Lisa Aué,
Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot

Account & Productie    Celeste Slijters, Lonneke Grotenhuis, Wessel Westerveld

Fotografie                      Hans van Brakel

Beeldmanipulatie                    Rolf Meijer, The Others

Film & Edit                     Jorn Prinsen

Styling                            Simone Dernee, Anneke Lohy

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken