New York Pizza gaat de ruimte in

New York Pizza gaat de ruimte in
  • Bureaus
  • 22 nov 2021 @ 09:44
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • CampagnesKerst

New York Pizza gaat op zoek naar ‘s werelds allereerste pizzabezorger in de ruimte. Voor de uitverkoren pizzabezorger heeft New York Pizza een plek gereserveerd bij de eerst mogelijke commerciële ruimtevlucht.

Het is de bedoeling dat de eerste pizza in 2023 de eerste pizza in de ruimte wordt bezorgd. De ruimtereis is een ultieme poging om bezorgers te vinden nu het personeelstekort onder bezorgers ongekende hoogte heeft bereikt. Zo heeft de pizzaketen op dit moment meer dan 500 vacatures openstaan.

CEO en oprichter New York Pizza Philippe Vorst: ‘Zeker nu iedereen de krapte op de arbeidsmarkt voelt, gaan we heel ver om dit voor elkaar te krijgen. Dus kom je bij ons werken dan is zelfs de sky niet de limit!’ Creative Director van Freddy, het reclamebureau die deze actie heeft bedacht, Niels de Kuiper vult aan: ‘New York Pizza is dé klant bij uitstek om ideeën voor te mogen bedenken, die bijna ridicuul te noemen zijn. Dat New York Pizza het idee dan ook daadwerkelijk tot realiteit maakt, is uniek.’

Pizzabezorgers die minimaal vier maanden in dienst zijn bij New York Pizza maken kans op het plekje in de space shuttle. Komend jaar bepalen klanten van de pizzaketen dan wie de allerbeste pizzabezorger van Nederland is. Daarna begint voor de winnaar de training voor de allereerste pizzabezorging in de ruimte. Met een gereserveerde plek voor een commerciële ruimtevlucht komt die pizzabezorger in ieder geval goed voorbereid én met een verse pizza aan op de buitenaardse bestemming. Potentiële bezorgers kunnen zich ook melden door te solliciteren.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken