New York Pizza gaat de ruimte in
- 22 nov 2021 @ 09:44
- Ryan Baij
New York Pizza gaat op zoek naar ‘s werelds allereerste pizzabezorger in de ruimte. Voor de uitverkoren pizzabezorger heeft New York Pizza een plek gereserveerd bij de eerst mogelijke commerciële ruimtevlucht.
Het is de bedoeling dat de eerste pizza in 2023 de eerste pizza in de ruimte wordt bezorgd. De ruimtereis is een ultieme poging om bezorgers te vinden nu het personeelstekort onder bezorgers ongekende hoogte heeft bereikt. Zo heeft de pizzaketen op dit moment meer dan 500 vacatures openstaan.
CEO en oprichter New York Pizza Philippe Vorst: ‘Zeker nu iedereen de krapte op de arbeidsmarkt voelt, gaan we heel ver om dit voor elkaar te krijgen. Dus kom je bij ons werken dan is zelfs de sky niet de limit!’ Creative Director van Freddy, het reclamebureau die deze actie heeft bedacht, Niels de Kuiper vult aan: ‘New York Pizza is dé klant bij uitstek om ideeën voor te mogen bedenken, die bijna ridicuul te noemen zijn. Dat New York Pizza het idee dan ook daadwerkelijk tot realiteit maakt, is uniek.’
Pizzabezorgers die minimaal vier maanden in dienst zijn bij New York Pizza maken kans op het plekje in de space shuttle. Komend jaar bepalen klanten van de pizzaketen dan wie de allerbeste pizzabezorger van Nederland is. Daarna begint voor de winnaar de training voor de allereerste pizzabezorging in de ruimte. Met een gereserveerde plek voor een commerciële ruimtevlucht komt die pizzabezorger in ieder geval goed voorbereid én met een verse pizza aan op de buitenaardse bestemming. Potentiële bezorgers kunnen zich ook melden door te solliciteren.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

