N=5 breidt verder uit
- Bureaus
- 11 jan 2022 @ 10:57
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jan 2022 @ 10:57
- Michiel van Zaane
Marketing- en reclamebureau N=5 heeft een aantal nieuwe medewerkers in dienst genomen. De uitbreiding was noodzakelijk omdat het bureau de afgelopen tijd een aantal nieuwe accounts mocht verwelkomen.
Onder de nieuwe accounts vallen onder meer Melkunie, Picnic, Shoeby, Stedin en KVK. Afgelopen maand zijn Pieter Perry & Alex Herwig (resp. Sunshine & Sausages en 180) gestart als team. Zij vinden elkaar weer als team bij N=5. Sinds begin januari zijn ook Tim van Aerschot (ex Glasnost) en Aimée Schuurmans (ex Boomerang) gestart op de werkvloer.
Thijs Bontje, Creative Partner: ‘Bij onze visie op merken bouwen waarbij advertising en content hand in hand gaan past een mix van conceptuele én redactionele creativiteit. Dat is precies wat Pieter, Alex, Tim en Aimée meebrengen en waarmee Anne Stokvis (CD N=content) en ik onze creatieve vloer verder gaan uitbouwen.’
Binnen het account team is Joost van der Pol gestart. Joost komt van Alfred en heeft daar o.a. Freddie opgezet. Hij zal op diverse accounts gaan werken en binnen die accounts op zoek gaan naar meer synergie tussen advertising en content. Ira Spits start medio januari als Strategy Director. Ira zal met al haar ervaring in merkstrategie invulling geven aan de groeidoelstellingen van de nieuwe klanten.
Foto (v.l.n.r.) Pieter Perry, Alex Herwig, Aimée Schuurmans, Tim van Aerschot, Joost van der Pol en Ira Spits.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers