N=5 breidt verder uit
- Bureaus
- 11 jan 2022 @ 10:57
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 jan 2022 @ 10:57
- Michiel van Zaane
Marketing- en reclamebureau N=5 heeft een aantal nieuwe medewerkers in dienst genomen. De uitbreiding was noodzakelijk omdat het bureau de afgelopen tijd een aantal nieuwe accounts mocht verwelkomen.
Onder de nieuwe accounts vallen onder meer Melkunie, Picnic, Shoeby, Stedin en KVK. Afgelopen maand zijn Pieter Perry & Alex Herwig (resp. Sunshine & Sausages en 180) gestart als team. Zij vinden elkaar weer als team bij N=5. Sinds begin januari zijn ook Tim van Aerschot (ex Glasnost) en Aimée Schuurmans (ex Boomerang) gestart op de werkvloer.
Thijs Bontje, Creative Partner: ‘Bij onze visie op merken bouwen waarbij advertising en content hand in hand gaan past een mix van conceptuele én redactionele creativiteit. Dat is precies wat Pieter, Alex, Tim en Aimée meebrengen en waarmee Anne Stokvis (CD N=content) en ik onze creatieve vloer verder gaan uitbouwen.’
Binnen het account team is Joost van der Pol gestart. Joost komt van Alfred en heeft daar o.a. Freddie opgezet. Hij zal op diverse accounts gaan werken en binnen die accounts op zoek gaan naar meer synergie tussen advertising en content. Ira Spits start medio januari als Strategy Director. Ira zal met al haar ervaring in merkstrategie invulling geven aan de groeidoelstellingen van de nieuwe klanten.
Foto (v.l.n.r.) Pieter Perry, Alex Herwig, Aimée Schuurmans, Tim van Aerschot, Joost van der Pol en Ira Spits.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

