N=5 breidt verder uit

N=5 breidt verder uit
  • Bureaus
  • 11 jan 2022 @ 10:57
  • 12714 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Marketing- en reclamebureau N=5 heeft een aantal nieuwe medewerkers in dienst genomen. De uitbreiding was noodzakelijk omdat het bureau de afgelopen tijd een aantal nieuwe accounts mocht verwelkomen.

Onder de nieuwe accounts vallen onder meer Melkunie, Picnic, Shoeby, Stedin en KVK. Afgelopen maand zijn Pieter Perry & Alex Herwig (resp. Sunshine & Sausages en 180)  gestart als team. Zij vinden elkaar weer als team bij N=5. Sinds begin januari zijn ook Tim van Aerschot (ex Glasnost) en Aimée Schuurmans (ex Boomerang) gestart op de werkvloer.

Thijs Bontje, Creative Partner: ‘Bij onze visie op merken bouwen waarbij advertising en content hand in hand gaan past een mix van conceptuele én redactionele creativiteit. Dat is precies wat Pieter, Alex, Tim en Aimée meebrengen en waarmee Anne Stokvis (CD N=content) en ik onze creatieve vloer verder gaan uitbouwen.’

Binnen het account team is Joost van der Pol gestart. Joost komt van Alfred en heeft daar o.a. Freddie opgezet. Hij zal op diverse accounts gaan werken en binnen die accounts op zoek gaan naar meer synergie tussen advertising en content. Ira Spits start medio januari als Strategy Director. Ira zal met al haar ervaring in merkstrategie invulling geven aan de groeidoelstellingen van de nieuwe klanten.  

Foto (v.l.n.r.) Pieter Perry, Alex Herwig, Aimée Schuurmans, Tim van Aerschot, Joost van der Pol  en Ira Spits.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken