Mediatic neemt Utrechts PR-bureau Snappr over
- Bureaus
- 1 mrt 2022 @ 09:56
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 mrt 2022 @ 09:56
- Michiel van Zaane
Het Amsterdamse fullservice pr- en contentmarketingbureau Mediatic heeft per direct branchegenoot Snappr overgenomen. Snappr, dat een sterke online focus heeft, gaat onder eigen naam verder.
Na de overname blijven de medewerkers van Snappr voor het Utrechtse bureau werken. Hun diensten, behalve PR-strategie en -uitvoering ook (online) pr-trainingen en -cursussen, behoren vanaf nu tot de dienstenportfolio van Mediatic. ‘Ik ben onder de indruk van wat de oprichtsters in korte tijd hebben neergezet. Met Snappr voegen wij een snelgroeiend pr-bureau toe aan onze organisatie en nieuwe PR- en marketinginzichten. De sterke online positie, kundige medewerkers en interessante klantengroep versterken ons bureau’, zegt Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic.
Ook Snappr is positief over de overname, die werd begeleid door overname-adviseur Oscar Mensen van Houtregt B.V. ‘Wij hebben vanaf de eerste gesprekken een goed gevoel gehad bij Mediatic. We ondersteunen haar missie om het aangewezen bureau te zijn voor vooruitstrevende opdrachtgevers en zijn enthousiast over de extra mogelijkheden die de overname biedt aan de medewerkers en opdrachtgevers van Snappr’, zegt Chantal Schram, mede-oprichter van Snappr. Zij en haar compagnon Suzanne van Duijn focussen zich vanaf heden op andere projecten, onder meer op het gebied van coaching. Beiden blijven nog enige tijd betrokken bij het bureau voor een soepele overdracht: ‘Wij dragen graag bij aan die missie door het beschikbaar stellen van onze kennis, contacten en diensten. Ik kijk uit naar het samen opzetten van mooie projecten.’
Foto: v.l.n.r. Dennis Mensink, Suzanne van Duijn en Chantal Schram.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- AI brengt James Parkinson tot leven
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management