Mediatic neemt Utrechts PR-bureau Snappr over
- Bureaus
- 1 mrt 2022 @ 09:56
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 mrt 2022 @ 09:56
- Michiel van Zaane
Het Amsterdamse fullservice pr- en contentmarketingbureau Mediatic heeft per direct branchegenoot Snappr overgenomen. Snappr, dat een sterke online focus heeft, gaat onder eigen naam verder.
Na de overname blijven de medewerkers van Snappr voor het Utrechtse bureau werken. Hun diensten, behalve PR-strategie en -uitvoering ook (online) pr-trainingen en -cursussen, behoren vanaf nu tot de dienstenportfolio van Mediatic. ‘Ik ben onder de indruk van wat de oprichtsters in korte tijd hebben neergezet. Met Snappr voegen wij een snelgroeiend pr-bureau toe aan onze organisatie en nieuwe PR- en marketinginzichten. De sterke online positie, kundige medewerkers en interessante klantengroep versterken ons bureau’, zegt Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic.
Ook Snappr is positief over de overname, die werd begeleid door overname-adviseur Oscar Mensen van Houtregt B.V. ‘Wij hebben vanaf de eerste gesprekken een goed gevoel gehad bij Mediatic. We ondersteunen haar missie om het aangewezen bureau te zijn voor vooruitstrevende opdrachtgevers en zijn enthousiast over de extra mogelijkheden die de overname biedt aan de medewerkers en opdrachtgevers van Snappr’, zegt Chantal Schram, mede-oprichter van Snappr. Zij en haar compagnon Suzanne van Duijn focussen zich vanaf heden op andere projecten, onder meer op het gebied van coaching. Beiden blijven nog enige tijd betrokken bij het bureau voor een soepele overdracht: ‘Wij dragen graag bij aan die missie door het beschikbaar stellen van onze kennis, contacten en diensten. Ik kijk uit naar het samen opzetten van mooie projecten.’
Foto: v.l.n.r. Dennis Mensink, Suzanne van Duijn en Chantal Schram.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing