'One4all' introduceert multi-cadeaukaart

'One4all' introduceert multi-cadeaukaart
  • Bureaus
  • 4 mei 2022 @ 07:57
  • 10657 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De ‘One4all’ giftcard is een cadeaukaart met aanbiedingen op het gebied van fashion, beauty en entertainment. De kaart is er zowel fysiek als digitaal.

Vanaf 11 mei is het mogelijk de giftcard in de wallet van je telefoon te zetten en met Apple Pay betalen. ‘Nederland is klaar voor een nieuwe cadeaukaart. Het beeld van de wat oubollige cadeaubon is namelijk echt achterhaald. Zeker voor de nieuwe generatie consumenten, die niet zit te wachten op cadeaus die ze al hebben of eigenlijk niet willen. Met onze giftcard rekenen we af met het vooroordeel dat een cadeaukaart geen origineel cadeau is’, zegt Jeroen Hubert, directeur van One4all Nederland. ‘Onze nieuwe giftcard kan namelijk bij meer dan honderd mooie merken en aanbieders - zowel in de winkel als online - worden verzilverd. Op deze manier geef je iemand écht een cadeau dat bij hem of haar past. Uit onderzoek blijkt dat ruim negen op de tien Nederlanders ontvangt het liefst een cadeaukaart krijgt die bij verschillende winkels en categorieën te besteden is. Er is dus geen enkele reden om je opgelaten te voelen als je een One4all giftcard geeft, want de ontvanger is vaak blijer dan de gever denkt.’

Bovendien wordt de giftcard vaak aan heel andere dingen besteed dan de gever verwacht, aldus One4all. Dat is de boodschap die ‘One4all’ met een knipoog uitdraagt in de campagne. Zoals bij de jonge aanstaande moeder die tijdens een babyshower van haar vriendinnen een giftcard cadeau krijgt en zich na de zwangerschap volledig te buiten gaat aan een spannende game, tot verbijstering van haar vriend die met de baby op schoot naast haar zit. Of de stoere, rijkelijk getatoeëerde rocker die zichzelf van zijn zachte kant laat zien en zichzelf in bad verwent met de heerlijkste luchtjes en geurkaarsjes.

De campagne van ‘One4all’ ging op 2 mei live en is zichtbaar in advertenties op YouTube en Google en via online bannering. Zie hier, hier en hier voor de commercials. Ook is er een radiocommercial gelanceerd.

Credits:
Bureau: Joe Public Take-away advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Rosalieke Mulder, Corinda van Zandwijk
Concept: Ruben van Dijk, Mats Wilke
Creatieve directie: Antoine Houtsma, Marcel Hartog
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Regie: Kevin Boitelle
Producers: Sandra Derogee, Fatima Engelhard, Dylan Driessen
D.O.P.: Rutger Storm
Fotografie: Suzanne Karsters
Sound: Merlijn Snitker
Edit: Kevin Boitelle
Design & animatie: Raphael Bartels
Grading & online: De Grot (Joppo)
Media: 5PM, Wavemaker

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken