Newcraft sluit zich aan bij Wunderman Thompson

Newcraft sluit zich aan bij Wunderman Thompson
  • Bureaus
  • 2 sep 2022 @ 09:08
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Newcraft sluit zich aan bij Wunderman Thompson. Het bedrijf, dat werd opgericht in 2007, kan via de samenwerking meer internationale klanten bedienen.

Ook kan Newcraft met deze stap meer kennis opdoen in de sectoren waarin ze actief zijn. Ze zien een goede aansluiting wat betreft de klantnetwerken, mensen en cultuur. Martijn Haanappel, directeur en oprichter van Newcraft, zegt hierover: ‘We zijn erg enthousiast om te beginnen dit nieuwe hoofdstuk. Als we terugkijken op de afgelopen 15 jaar, zijn we enorm trots op de sterke bedrijf dat we hebben opgericht: we hebben zeer getalenteerde teams gebouwd; een dynamische en open cultuur; en een indrukwekkend trackrecord bij onze klanten. Door lid te worden van WPP en de Wunderman Thompson netwerk hebben we de perfecte match gevonden om de volgende fase van onze groeiambitie te starten. Onze digitale acceleratiemogelijkheden combineren met Wunderman Thompson’s marktleidende commerce-expertise zal ongetwijfeld leiden tot geweldige kansen voor zowel onze mensen als opdrachtgevers.’

Mark Read, CEO van WPP vult aan: ‘Met consumentengedrag en het gebruik van nieuwe e-commerce kanalen blijven in hoog tempo veranderen, merken hebben innovatieve oplossingen nodig om te bereiken klanten en nieuwe doelgroepen. Terwijl we blijven investeren in groeigebieden, biedt Newcraft’s uitgebreide ervaring met het transformeren van het digitale aanbod van enkele van Europa's toonaangevende bedrijven zal onze wereldwijde handelspropositie verder versterken en resultaten voor klanten stimuleren.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken