Campagne Dr. Oetker: echt verdiende taart
- Bureaus
- 1 mei 2023 @ 16:20
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 1 mei 2023 @ 16:20
- Sjaak Hoogkamer
Voor Dr. Oetker Nederland ontwikkelde Being There een nieuwe campagne met een warm pleidooi om moeite te doen voor anderen.
Want de aandacht die je met iets zelfgemaakts geeft, wint het altijd van iets dat – in dit geval - kant en klaar uit de supermarkt of bij de bakker vandaan komt.
Het jongetje in de campagne moet nog één klassieke zwemlesopdracht voltooien voor hij zijn zwemdiploma officieel krijgt: door het beruchte gat onderwater zwemmen. Herkenbaar toch? Je kan ze er als ouder langs de kant wel doorheen schreeuwen. En als het dan eindelijk lukt dan verdient iemand daar iets speciaals voor: een heerlijke zelfgemaakte taart.
Credits
Klant: Dr. Oetker Nederland
Head of Marketing: Joost van den Berg
Brand Manager: Inge van Dijk
Strategie & Concept: Being There
Prod. mij: DPPLR
Regisseur: Nils Vleugels
Edit: MRTN – Pim van der Pas
Muziek: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
Prod. Mij .food: Scrambled
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

