RA*W presenteert After-Cannes talk

RA*W presenteert After-Cannes talk
  • Bureaus
  • 6 sep 2024 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieAwards

'Got fomo because you couldn’t attend last Cannes Lions Festival of Creativity? Well, what happens in Cannes, shouldn’t stay in Cannes!' Dat stelt RA*W om een speciale avond met hoogtepunten uit Cannes aan te kondigen.

Hoewel de meeste expats zelf Nederlands willen leren, staat voor wie de taal nog niet machtig is de invite in het Engels op het bericht:

'Each year, RA*W goes to the Cannes Lions Festival of Creativity with the RA*W Summercourse.

At our After-Cannes event, in partnership with AdAlliance, we bring the best of Cannes to you.

Different speakers will highlight their favorite award-winning cases and inspiring talks from the festival.

It's an event where everyone is welcome to join and get inspired by the year's top creative achievements!'


Doel van RA*W is jong en junior talent uit het marcomvakgebied vooruit te helpen. Jaarlijks sturen ze ook een delegatie naar Cannes, die nu dus verslag gaat uitbrengen voor nieuwsgierige thuisblijvers. De reis verliep dit jaar per trein, zoals we al lazen op MarketingTribune. Meer info over RA*W vind je hier: we-are-raw.com/about.

De kaarten voor de Cannes Lions-terugblik in Amsterdam Noord, bij FC Hyena, zijn vriendelijk geprijsd maar vliegen eruit. Je kunt ze nu nog bestellen via deze link deze link. Datum event: 12 september van 18-22u.
(PvWK)


 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken