RA*W presenteert After-Cannes talk

- Bureaus
- 6 sep 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieAwards
- 6 sep 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
'Got fomo because you couldn’t attend last Cannes Lions Festival of Creativity? Well, what happens in Cannes, shouldn’t stay in Cannes!' Dat stelt RA*W om een speciale avond met hoogtepunten uit Cannes aan te kondigen.
Hoewel de meeste expats zelf Nederlands willen leren, staat voor wie de taal nog niet machtig is de invite in het Engels op het bericht:
'Each year, RA*W goes to the Cannes Lions Festival of Creativity with the RA*W Summercourse.
At our After-Cannes event, in partnership with AdAlliance, we bring the best of Cannes to you.
Different speakers will highlight their favorite award-winning cases and inspiring talks from the festival.
It's an event where everyone is welcome to join and get inspired by the year's top creative achievements!'
Doel van RA*W is jong en junior talent uit het marcomvakgebied vooruit te helpen. Jaarlijks sturen ze ook een delegatie naar Cannes, die nu dus verslag gaat uitbrengen voor nieuwsgierige thuisblijvers. De reis verliep dit jaar per trein, zoals we al lazen op MarketingTribune. Meer info over RA*W vind je hier: we-are-raw.com/about.
De kaarten voor de Cannes Lions-terugblik in Amsterdam Noord, bij FC Hyena, zijn vriendelijk geprijsd maar vliegen eruit. Je kunt ze nu nog bestellen via deze link deze link. Datum event: 12 september van 18-22u.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
- Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom niet’-campagne
- Wereldwijde herpositionering Disaronno door 72andSunny Amsterdam
- [column] Goede samenwerking ontstaat niet toevallig - het is...
Laatste Nieuws
- Hankook doorbreekt clichés met... 16-07-2025
- 'Ons team mag locatie- en... 16-07-2025
- Spil en team5pm in strijd tegen... 15-07-2025
- Lies doet het weer goed, Centraal... 15-07-2025
- Strategische denkers (17): ‘Het... 15-07-2025
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers