Vernieuwde website Jägermeister mikt op jonger publiek

- Bureaus
- 18 sep 2024 @ 13:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 18 sep 2024 @ 13:03
- Michiel van Zaane
Jägermeister lanceert haar wereldwijde merkwebsite opnieuw, met nieuwe technologie en andere visuele uitstraling. Andere lokale Jägermeister-sites volgen in de komende weken, waaronder die van het VK, de VS, Duitsland en Oostenrijk.
Tegen het einde van 2025 zullen meer dan 18 landenwebsites worden gemigreerd naar het zogenaamde 'Nieuwe Digitale Thuis' van het merk. Dit is een website die merkcontent, e-shop en loyaliteitselementen combineert. Het 'Nieuwe Digitale Thuis' van de kruidenlikeur werd in 2023 gelanceerd. Het portal is al in gebruik in Duitsland en Tsjechië.
Jägermeister is een partnerschap aangegaan met bureau Dept om de identiteit van het merk te behouden en tegelijkertijd de gebruikerservaring te verbeteren. Tegelijkertijd wordt de look & feel aangepast aan de recent herziene Brand Visual Identity (BVI) van Jägermeister. Deze wordt geïmplementeerd om een jonger publiek te trekken.
‘We willen de Jägermeister-doelgroep de beste gebruikerservaring bieden. Onze nieuwe BVI kan nu gemakkelijk worden uitgerold op de website van elk land, zodat we wereldwijd een consistente digitale merkidentiteit kunnen garanderen en een nieuw digitaal thuis kunnen creëren voor ons 'beste avonden'-merk’, aldus Susanne Wehr, Global Teamlead Website & eCommerce bij Mast-Jägermeister SE.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management