Vernieuwde website Jägermeister mikt op jonger publiek
- Bureaus
- 18 sep 2024 @ 13:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 18 sep 2024 @ 13:03
- Michiel van Zaane
Jägermeister lanceert haar wereldwijde merkwebsite opnieuw, met nieuwe technologie en andere visuele uitstraling. Andere lokale Jägermeister-sites volgen in de komende weken, waaronder die van het VK, de VS, Duitsland en Oostenrijk.
Tegen het einde van 2025 zullen meer dan 18 landenwebsites worden gemigreerd naar het zogenaamde 'Nieuwe Digitale Thuis' van het merk. Dit is een website die merkcontent, e-shop en loyaliteitselementen combineert. Het 'Nieuwe Digitale Thuis' van de kruidenlikeur werd in 2023 gelanceerd. Het portal is al in gebruik in Duitsland en Tsjechië.
Jägermeister is een partnerschap aangegaan met bureau Dept om de identiteit van het merk te behouden en tegelijkertijd de gebruikerservaring te verbeteren. Tegelijkertijd wordt de look & feel aangepast aan de recent herziene Brand Visual Identity (BVI) van Jägermeister. Deze wordt geïmplementeerd om een jonger publiek te trekken.
‘We willen de Jägermeister-doelgroep de beste gebruikerservaring bieden. Onze nieuwe BVI kan nu gemakkelijk worden uitgerold op de website van elk land, zodat we wereldwijd een consistente digitale merkidentiteit kunnen garanderen en een nieuw digitaal thuis kunnen creëren voor ons 'beste avonden'-merk’, aldus Susanne Wehr, Global Teamlead Website & eCommerce bij Mast-Jägermeister SE.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- RTL maakt overstap naar Dentsu
- Defensie lanceert nieuwe campagne 'Dienjaar'
Laatste Nieuws
- RTL maakt overstap naar Dentsu07-10-2024
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing