Center Parcs lanceert Europese campagne 'Volg je natuur'
- Bureaus
- 6 jan 2025 @ 09:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 6 jan 2025 @ 09:02
- Sjaak Hoogkamer
De gedachte achter de campagne is dat het bij Center Parcs niet draait om het laten zien van jezelf, maar vooral om jezelf te kunnen zijn.
De campagne wil een snaar raken bij alle mensen die op zoek zijn naar een diepere verbinding met zichzelf, hun naasten en de natuur. Bij Center Parcs kunnen mensen naar eigen zeggen ‘echt even samen zijn, zonder de hectiek van het dagelijkse leven, en in harmonie met de natuur nieuwe energie opdoen.’
‘Met deze eerste Europese merkcampagne willen we op een emotionele manier vertellen wat Center Parcs zo bijzonder maakt. Het is een uitnodiging om (weer) verbinding te maken met wat er écht toe doet; onze geliefden, de natuur en uiteindelijk ons ware zelf,’ legt Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europa uit. ‘Onze parken bieden alle ruimte voor ontdekking en beleving. Op het land, op of in het water, speels, ontspannend of verrassend, al deze ervaringen moedigen ons aan om de vele facetten van onze eigen persoonlijkheid tot uitdrukking te brengen.’
Na de herpositionering van het merk Center Parcs in 2023 volgt nu de lancering van de Europese merkcampagne. Het hart van de campagne wordt gevormd door de merkfilm, waarin een gezin in Center Parcs ontsnapt aan de drukte van alledag, hun ware zelf omarmt en samen geniet van elkaar en de natuur om hen heen. De merkfilm wordt aangevuld met drie ‘mindset-films’ waarin wordt ingezoomd op de specifieke wensen, emoties en individuele behoeften van gasten.
De campagne wordt gelanceerd in heel Europa. In Nederland wordt de campagne uitgerold op de volgende kanalen: radio, in de bioscopen, CTV, OLR, DOOH, OLV, via social media en (high impact) display.
De campagne is onderdeel van een nieuwe samenwerking tussen Center Parcs en reclamebureau VML, dat de opdracht kreeg om de merkcommunicatie op Europees niveau te ontwikkelen en coördineren. ‘Met de campagne Volg je natuur delen we een verbindende boodschap die Center Parcs in staat stelt een emotionele band te creëren met haar belangrijkste doelgroepen.’ zegt Floris van de Weg, Managing Director BX van VML Nederland.
Credits:
Creative agency: VML
Media agency: Mindshare
PR-bureau: NewsLab
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management