Orangefit lanceert campagne 'more better days'
- Bureaus
- 20 jan 2025 @ 13:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 jan 2025 @ 13:35
- Sjaak Hoogkamer
Orangefit lanceert samen met creatief bureau Natwerk de nieuwe campagne ‘more better days’, waarmee het merk haar pay-off en vernieuwde merkstrategie presenteert.
Met als missie om gezondheid toegankelijker te maken voor iedereen, laat Orangefit zien dat betere dagen mogelijk zijn door kleine, haalbare aanpassingen in het dagelijks leven – zonder de druk van perfectie.
Al negen jaar helpt Orangefit naar eigen zeggen ‘mensen op een toegankelijke manier gezonder te leven.’ Na social-campagnes, Google Ads en radiospots zet het merk nu de volgende stap: een overkoepelende merkstrategie en de nieuwe pay-off ‘more better days’, die benadrukt dat kleine stappen leiden tot meer betere dagen.
‘Met onze plantaardige producten en persoonlijke support inspireren we een breed publiek om gezonder te leven,’ zegt Max Blaauboer, medeoprichter van Orangefit. ‘Met ‘more better days’ willen we laten zien dat het leven niet perfect hoeft te zijn, maar dat je goede dagen vaker kunt beleven door haalbare keuzes te maken.’
Orangefit koos voor Natwerk vanwege hun gedurfde aanpak. ‘Natwerk denkt niet in communicatie, maar in het verleggen van normen,’ aldus Blaauboer. ‘Hun frisse aanpak past bij ons, vooral nu we willen doorpakken na onze nummer 1-notering bij de Consumentenbond en het winnen van de Shopping Awards ’23.’
De campagne bevat mini-documentaires waarin gebruikers hun verhaal delen die worden verspreid via de organische kanalen van Orangefit, zoals social media en de website, en ondersteund met advertising.
Credits
Merk: Orangefit
Agency: Natwerk
Regie & Edit: Bas Wouters
DOP: Rory van den Berg
Geluid: René Wolf
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bol helpt vakantiestress te fixen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
Laatste Nieuws
- Hibou lanceert innovatiehub Hibou/x... 19-06-2025
- KLM lanceert nieuw werkgeversmerk... 19-06-2025
- KFC kiest voor lokale kracht met... 18-06-2025
- [onderzoek] Bijna helft van... 18-06-2025
- TheFork kiest Team Lewis voor... 17-06-2025
- The Family en Open Now fuseren tot... 17-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation