Orangefit lanceert campagne 'more better days'
- Bureaus
- 20 jan 2025 @ 13:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 jan 2025 @ 13:35
- Sjaak Hoogkamer
Orangefit lanceert samen met creatief bureau Natwerk de nieuwe campagne ‘more better days’, waarmee het merk haar pay-off en vernieuwde merkstrategie presenteert.
Met als missie om gezondheid toegankelijker te maken voor iedereen, laat Orangefit zien dat betere dagen mogelijk zijn door kleine, haalbare aanpassingen in het dagelijks leven – zonder de druk van perfectie.
Al negen jaar helpt Orangefit naar eigen zeggen ‘mensen op een toegankelijke manier gezonder te leven.’ Na social-campagnes, Google Ads en radiospots zet het merk nu de volgende stap: een overkoepelende merkstrategie en de nieuwe pay-off ‘more better days’, die benadrukt dat kleine stappen leiden tot meer betere dagen.
‘Met onze plantaardige producten en persoonlijke support inspireren we een breed publiek om gezonder te leven,’ zegt Max Blaauboer, medeoprichter van Orangefit. ‘Met ‘more better days’ willen we laten zien dat het leven niet perfect hoeft te zijn, maar dat je goede dagen vaker kunt beleven door haalbare keuzes te maken.’
Orangefit koos voor Natwerk vanwege hun gedurfde aanpak. ‘Natwerk denkt niet in communicatie, maar in het verleggen van normen,’ aldus Blaauboer. ‘Hun frisse aanpak past bij ons, vooral nu we willen doorpakken na onze nummer 1-notering bij de Consumentenbond en het winnen van de Shopping Awards ’23.’
De campagne bevat mini-documentaires waarin gebruikers hun verhaal delen die worden verspreid via de organische kanalen van Orangefit, zoals social media en de website, en ondersteund met advertising.
Credits
Merk: Orangefit
Agency: Natwerk
Regie & Edit: Bas Wouters
DOP: Rory van den Berg
Geluid: René Wolf
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De Superbowl-commercial top 5 volgens NYT
- Vogelbescherming Nederland: luister naar de vogels en doneer
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky
- Your Majesty en Infinum onderzoeken The Anatomy of Hype
- Prominent zet service centraal in nieuwe merkcampagne
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en internationale campagne
Laatste Nieuws
- Crocodile Agency aan de slag voor... 14-02-2025
- Europese introductiecampagne... 13-02-2025
- HG kiest team5pm als nieuw social... 13-02-2025
- Nieuwe InnovatieRoute helpt... 13-02-2025
- Lars de Vries aan de slag bij... 13-02-2025
- AMMA’s sluit inzendingen: jury start... 13-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day