Orangefit lanceert campagne 'more better days'
- Bureaus
- 20 jan 2025 @ 13:35
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 jan 2025 @ 13:35
- Sjaak Hoogkamer
Orangefit lanceert samen met creatief bureau Natwerk de nieuwe campagne ‘more better days’, waarmee het merk haar pay-off en vernieuwde merkstrategie presenteert.
Met als missie om gezondheid toegankelijker te maken voor iedereen, laat Orangefit zien dat betere dagen mogelijk zijn door kleine, haalbare aanpassingen in het dagelijks leven – zonder de druk van perfectie.
Al negen jaar helpt Orangefit naar eigen zeggen ‘mensen op een toegankelijke manier gezonder te leven.’ Na social-campagnes, Google Ads en radiospots zet het merk nu de volgende stap: een overkoepelende merkstrategie en de nieuwe pay-off ‘more better days’, die benadrukt dat kleine stappen leiden tot meer betere dagen.
‘Met onze plantaardige producten en persoonlijke support inspireren we een breed publiek om gezonder te leven,’ zegt Max Blaauboer, medeoprichter van Orangefit. ‘Met ‘more better days’ willen we laten zien dat het leven niet perfect hoeft te zijn, maar dat je goede dagen vaker kunt beleven door haalbare keuzes te maken.’
Orangefit koos voor Natwerk vanwege hun gedurfde aanpak. ‘Natwerk denkt niet in communicatie, maar in het verleggen van normen,’ aldus Blaauboer. ‘Hun frisse aanpak past bij ons, vooral nu we willen doorpakken na onze nummer 1-notering bij de Consumentenbond en het winnen van de Shopping Awards ’23.’
De campagne bevat mini-documentaires waarin gebruikers hun verhaal delen die worden verspreid via de organische kanalen van Orangefit, zoals social media en de website, en ondersteund met advertising.
Credits
Merk: Orangefit
Agency: Natwerk
Regie & Edit: Bas Wouters
DOP: Rory van den Berg
Geluid: René Wolf
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers