Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV: ‘Life Is Great’

- Bureaus
- 13 feb 2025 @ 17:43
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 13 feb 2025 @ 17:43
- Kel Koenen
Mitsubishi Motors slaat een nieuwe weg in met de Europese introductiecampagne voor de Outlander PHEV. Onder de noemer ‘Life Is Great’ brengt de campagne, ontwikkeld door Mad. Avenue, een ode aan het echte leven en moedigt het consumenten aan hun eigen pad te volgen.
In plaats van te focussen op technische specificaties of spectaculaire effecten, benadrukt de campagne het karakter van de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV als een veelzijdige SUV die het dagelijks leven verrijkt en avontuurlijke geesten inspireert.
Myrthe Beulenkamp, Senior Manager Marketing Communication bij Mitsubishi Motors Europe, licht toe: ‘De Outlander PHEV is ons vlaggenschip en keert terug op de Europese markt met een indrukwekkend ontwerp, geavanceerde technologie en uitstekende prestaties. Met ‘Life Is Great’ willen we niet alleen de kenmerken van de auto tonen, maar ook de emotionele waarde die hij toevoegt aan het leven van onze klanten.’
‘Samen met regisseur Niels Bourgonje en Chev Productions hebben we een stijlvolle film gecreëerd die zowel het avontuur als het dagelijks leven viert’, zegt Gert van der Kaay, Creative Director bij Mad. Avenue. ‘Een belangrijk element is de exclusieve muziektrack ‘Life Is Great’, speciaal gecomponeerd door Soundsright en uitgevoerd door echte muzikanten.’
De campagne wordt uitgerold in 20 Europese landen en omvat een brede mix van tv-commercials, online video’s, social media content en outdoor reclame.
Credits
Opdrachtgever: Mitsubishi Motors Europe
Klant: Alex Thomas, Myrthe Beulenkamp, Jorijn Lenssen, Alwin Houthoff
Bureau: Mad. Avenue
Creative Director: Gert van der Kaay
Copywriter: Jan de Roos
Strategy Director: Jose Evers
Account: Daniel Kok
Productiemaatschappij: Chev Productions
Regisseur: Niels Bourgonje
DOP: Sjors Mosman
Producers: Eva Wulp, Charlotte Cattel
Photographer: Gijs Spierings
Edit: Dylan Connor Haigh
VFX: Jan Swienink
Online: Emily Duurland
Grading: Joppo @De Grot
Music & SFX: Soundsright
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management