Tony’s Chocolonely kiest Mediaplus Netherlands als nieuw mediabureau

- Bureaus
- 26 feb 2025 @ 14:03
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 feb 2025 @ 14:03
- Kel Koenen
Mediaplus Netherlands is het nieuwe mediabureau van Tony’s Chocolonely. Ze won het account na een internationale pitch en zal als full-service partner opereren voor het bedrijf met collega’s in België, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. De samenwerking richt zich op het vergroten van het marktaandeel van Tony’s Chocolonely, zodat ze hun missie om uitbuiting in de cacao-industrie te beëindigen, sneller kan realiseren.
De eerste gezamenlijke campagne gaat deze maand van start met de introductie van een nieuw product: My Little Tony’s, een kleinere versie van de bekende chocoladereep. De campagne krijgt brede ondersteuning via Digital Out-of-Home (DOOH) uitingen in het straatbeeld en openbaar vervoer, een gerichte contentstrategie met podcasts, zichtbaarheid op het Leidseplein en een sterke digitale aanwezigheid via YouTube, Meta, TikTok en influencer-samenwerkingen.
Bibianne Roetert, Head of Marketing bij Tony’s Chocolonely, is enthousiast over de samenwerking. 'We zijn blij met Mediaplus als onze nieuwe mediapartner, zowel internationaal als lokaal. Hun innovatieve aanpak en sterke samenwerkingsmentaliteit maken hen de ideale partner om onze missie te versterken. Dankzij hun expertise en gedrevenheid kunnen we onze boodschap krachtiger overbrengen en een grotere impact maken in de strijd tegen uitbuiting in de cacao-industrie.'
Ewoud van Zwam, Strategy Director bij Mediaplus Netherlands, benadrukt het belang van betekenisvolle mediakeuzes: 'We zijn enorm trots dat we mogen bijdragen aan de missie van Tony’s Chocolonely. In een wereld waar merken steeds vaker maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen, is het essentieel om impact te maken met doordachte mediakeuzes. Dit geldt niet alleen voor Tony’s, maar ook voor ons als bureau.'
Mediaplus Netherlands is onderdeel van Serviceplan Group Netherlands.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management