Youfone gaat voor magic

- Bureaus
- 11 mrt 2025 @ 13:25
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 mrt 2025 @ 13:25
- Kel Koenen
Youfone zet zichzelf met een nieuwe merkcampagne, ontwikkeld door Hotel L’Amour, nadrukkelijk neer als een volwaardige value-for-money speler in de telecomsector. Met het thema “Wel de magic, niet de munten” wil het merk benadrukken dat consumenten bij Youfone kwaliteit krijgen voor een scherpe prijs.
Waar Youfone traditioneel bekend stond om voordelige Sim Only-abonnementen, is het merk inmiddels uitgegroeid tot een totaalaanbieder van telecomdiensten. Klanten kunnen naast Sim Only ook Glasvezel Internet en TV afnemen, met de betrouwbaarheid van het KPN-netwerk. De campagne vertaalt deze positionering naar een creatieve boodschap waarin kwaliteit en een scherpe prijs hand in hand gaan.
In de campagne speelt presentator en komiek Ruben Nicolai, al langer het vaste gezicht van Youfone, de hoofdrol. In een serie muziekgedreven video’s laat hij zien hoe de verwachting van kwaliteit voor een lage prijs, zoals bij Youfone, zich doortrekt naar andere alledaagse situaties. Waarom zou je bijvoorbeeld wél de hoofdprijs betalen bij een exclusieve autodealer als je bij Youfone goede telecomdiensten krijgt voor een bescheiden bedrag?
De campagne gaat op 11 maart van start en wordt breed ingezet via televisie, radio, out-of-home en online kanalen.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management