Bristol en Metro lanceren social media-krant

Bristol en Metro lanceren social media-krant
  • Content
  • 17 jan 2019 @ 12:15
  • 17041 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MakersSocial mediaDagbladenContent

Kledingmerk Bristol neemt vandaag eenmalig dagblad Metro over en brengt een speciale editie genaamd '#personalgoal2019' uit.

Deze krant, met een Instagram-achtige uitstraling, staat geheel in het teken van goede voornemens en persoonlijke doelen op het gebied van sport en ontspanning. De sportieve verhalen moeten aansluiten op de advertenties van Bristol.

Yolanda Formanoy, uitgever van Metro, laat weten: 'De visuals, vormgeving en hashtags in deze editie zijn geïnspireerd op de wijze hoe influencers op social media samenwerken met kledingmerken. Zo staan zij model op de redactionele foto's en in advertenties en zijn hun persoonlijke doelen terug te lezen.'

Behalve in de fysieke krant zijn de artikelen ook terug te vinden op onder andere de website van Metro en Bristol.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken