Bristol en Metro lanceren social media-krant
- Content
- 17 jan 2019 @ 12:15
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MakersSocial mediaDagbladenContent
- 17 jan 2019 @ 12:15
- Lucas Boon
Kledingmerk Bristol neemt vandaag eenmalig dagblad Metro over en brengt een speciale editie genaamd '#personalgoal2019' uit.
Deze krant, met een Instagram-achtige uitstraling, staat geheel in het teken van goede voornemens en persoonlijke doelen op het gebied van sport en ontspanning. De sportieve verhalen moeten aansluiten op de advertenties van Bristol.
Yolanda Formanoy, uitgever van Metro, laat weten: 'De visuals, vormgeving en hashtags in deze editie zijn geïnspireerd op de wijze hoe influencers op social media samenwerken met kledingmerken. Zo staan zij model op de redactionele foto's en in advertenties en zijn hun persoonlijke doelen terug te lezen.'
Behalve in de fysieke krant zijn de artikelen ook terug te vinden op onder andere de website van Metro en Bristol.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Laatste kans om ook te schitteren op... 27-09-2024
- Intertoys start campagne rondom NK... 27-09-2024
- Mens centraal op 12e Congres... 25-09-2024
- Patagonia brengt film The Last... 25-09-2024
- Iconische gebouwen kleuren rood voor... 25-09-2024
- Jongeren weten te weinig over... 19-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing